Hentesett til desemberbarna

Satser på å sette barnets mormor i aksjon etterhvert. Ikke bare for hentesett, barna våre blir jo vinterbabyer. Trenger masse ull!
 
Satser på å sette barnets mormor i aksjon etterhvert. Ikke bare for hentesett, barna våre blir jo vinterbabyer. Trenger masse ull!
Det er helt gull! Hun på tre har masse hjemmestrikket som hun bruker i barnehagen. Det er så utrolig mye bedre enn fleece
 
Ikke jeg men mannen har. Hentesett blir Tottenham body, bukse og lue [emoji849] Gøy for han men vil nok kanskje foretrekke noe mer søtt [emoji28]

Haha...
Broren min kjøpte Liverpool sett til eldste min, han mente han skulle bo i det fra sjukehuset til det ble for lite ;)
 
Har heldigvis mange rundt meg som strikker [emoji5] tror jeg lar mamma få velge selv [emoji1303]
 
Tror jeg kommer til å ønske et sett fra besteforeldre, men de kan godt få velge selv også. Er heldig som har svigermor og mamma som er glad i å strikke
 
Jeg har begynt med en romper ifra Gustav og Berta.
IMG_0892.jpg jeg strikker i en litt Annen farge enn på bildet...

Ironisk at jeg har begynt å strikke, jeg som har mistet to ganger og er livredd å gjøre det igjen, men prøver å late som jeg har trua.
 
Elsker å strikke, så jeg er godt i gang med strikkedress i ull, og det blir nok mye mer iløpet av sommeren og høsten..
 
Jeg har begynt med en romper ifra Gustav og Berta.
Vis vedlegget 255883 jeg strikker i en litt Annen farge enn på bildet...

Ironisk at jeg har begynt å strikke, jeg som har mistet to ganger og er livredd å gjøre det igjen, men prøver å late som jeg har trua.
Den var jo kjempe fin da :) Skjønner at det kan være vanskelig og tenke positivt når man har mista :/ Men håper og krysser fingrene for at det går bra til slutt <3
 
Elsker ull! Sist var hun så liten da hun ble født at hun svømte i hentesettet sitt hehe :) Noen uker etter var det perfekt da :)
 
Jeg skal strikke masse til denne babyen! Men har ikke bestemt meg for hvilket hentesett enda, er så mye fint [emoji7]
 
Jeg håper min mor vil strikke, hun strikker alt annet! Jeg er ikke veldig glad i idéen om at gutter skal ha blått og jenter skal ha rosa, så jeg kommer til å ønske noe i enten hvitt, gult eller grønt ❤
 
Min mamma skal strikke hentesett til meg :Heartred har mange strikke glade søstre, så får nok mye fint strikk :)
 
Håper noen andre vill strikke hentesett til meg siden jeg ikke føler meg så "proff" enda :') Har nevnt ideen til mamma, men hun syns ikke hun strikker nok pent -.- Men krysser fingrene for at hun innser at jeg er fornøyd så trenger hun ikke å tenke mer på det :)
 
Tenker mormoren skal få strikke hentesett, og så kan jeg strikke mye annet. Gleder meg sånn til å begynne å strikke masse til den lille i magen❤️
 
Back
Topp