Hentesett til desemberbarna

Stardust

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Junibarna 2019
FebbisBebbis2021 ❄️
Noen som har tenkt på dette allerede? :joyful:
Er så mye fint man kan strikke! Kom med inspirasjon :)
 
Jeg elsker hentesettene til lillelam jeg! Kan ikke strikke så kjøper isteden :rolleyes:
 
Har en liten problemstilling der jeg har en farmor som alltid strikker hentesett og en farmor på sambo sin side som gjør det samme! Men ellers så har jeg alltid sett for meg hvitt eller jordfarger på hentesettet[emoji4]
 
Jeg synes den nye oppskriften til nøstebarn som heter Lille blomst er så fin. Jakke.
 
Jeg har aldri hatt det jeg [emoji12] tok noe fint ute tøy som jeg hadde. Men om alt går etter planen, så vil jeg føde hjemme. Så må ta det litt nærmere [emoji4] men har en svigermor som strikker mye. Så hun kan sikkert strikke noe om vi skulle ønske [emoji16]
 
Håper min mor vil strikke denne gangen slik som sist :)
 
Image1523968292.471495.jpg

Jeg holder på og strikke denne bladrilledressen i gråbrun merinoull<3 Litt usikker på om det blir hentedress eller bare til bruk hjemme men :)
Har allerede strikket byssanlull teppet til klompelompe! Synes det ble helt nydelig [emoji7]
IMG_2711.JPG
 
Mamma skal strikke hentesett <3 Tenkte hun skal få velge hva hun har lyst til å strikke :)
 
Strikket hentesett til jenta mi, og lurer på om jeg skal strikke likt i annen farge, eller om jeg skal finne et helt nytt sett! Hmm.. mye fint å velge mellom! :wideyed::Heartred
 
Jeg har ikke hatt noe spesielt til mine. Sistemann kjøpte min mor en sparkebukse og genser fra nøstebarn siden hun ikke strikker. Men håååper at en veninne hopper fram og tilbyr seg å strikke. Det er noe helt egent med strikke jakker på nyfødte.
 
Har hatt strikkedilla siden jula så tror det blir noe hjemmestrikket, men om det er jeg eller noen andre som blir å strikke det vet jeg ikke. :) Får se hva esom blir finest. :D
 
Blir det gutt så har jeg et nyyydelig sett vi fikk til minstemann da han ble født. Blir det jente får jeg ønske meg et i rosa. Har flere i familien som er flinke strikkere :)
 
Last edited:
Ikke jeg men mannen har. Hentesett blir Tottenham body, bukse og lue [emoji849] Gøy for han men vil nok kanskje foretrekke noe mer søtt [emoji28]
 
Back
Topp