Hentesett! <3

1908_2.jpg
I lys grå.

Her er min bestemor i full gang med å strikke hentesett nummer 2 :p denne gang for prematur født :)

Flere som vil vise? Mammaen min holder på med ett nytt sett nå, men har ikke bestemt oss for hvilket som skal bli brukt som hentesett enda. :p

Mitt hentesett var ganske likt, bare i rosa. Brukte det på jentene, men synes kanskje det blir litt feil med lys rosa på gutt, så det ligger pakket bort til barna får egne barn og kanskje vil bruke det på sine jenter.

Har dette, også i lilla :-) kommende oldemor som har strikket. Får et av tanta til samboer også, så usikker på hvilket som blir brukt enda :-)

Helledussan så nydelig da! Kunne ønske vi også hadde en oldemor, men så heldige er vi ikke dessverre. Eller vi har på en måte en oldemor i England, men vi har lite kontakt og hun kom inn i familien etter at den ordentlige oldemoren døde. Hun gleder seg over å bli oldemor da, så vi må jo dra over på besøk etterhvert:-)

Sniker fra april her. Det var nydelig det settet. Vet du hvor man kan finne oppskriften på det?
Det er nøstebarn. Du kan kjøpe oppskriften for 30 kr på nett, men du må kjøpe garn også, såvidt jeg vet. Det holder med et nøste med 2-tråds merino til hele settet. Moren min som strikket til meg. Hun sa at garnet ikke var sånn veldig godt å strikke med, men det er jo et lite sett så går ganske fort.

Back
Topp