Hensvik IKEA sprinkelseng

Lulenike

Blir kjent med forumet
Augustlykke 2015
Er det noen som vet om IKEA har endret på denne?

På gamle bilder ser jeg at det er sprinkler på tre vegger og en hel vegg, men på den vi kjøpte nå er det to sider med sprinkler og to med hel vegg (de kort sidene).

Jeg vil gjerne ha den med tre sprinkelvegger, da kan jeg se gjennom sprinklene istede for å måtte reise meg helt opp. Noe jeg må hvis det er hel vegg der..

Noen som vet? :)

hensvik-sprinkelseng-hvit__75736_PE194324_S4.jpg

hensvik-sprinkelseng-hvit__0133466_PE288944_S4.JPG

Ja, de endret på det i 2011 eller 2012 tror jeg... Vi har den nyeste, men skulle også gjerne hatt den eldre versjonen! På den eldre kan man nemlig ta av den ene langsiden, og bruke den som åpen "juniorseng", for det fulgte med en planke man satt inn istedet, og så kjøpte man bare en ikea-sengehest. Men på den nye så kan man ikke det:( Det var jeg skuffet over når jeg fant ut det, kjøpte den i 2013 til kommende storebror!

Er 2 med sprinkler og 2 med heldekkende på den vi kjøpte i 2012. Tror fortsatt de er sånn...

Jeg prøver å finne noen som har den på finn eller facebook i område, så får jeg bare bytte inn den jeg har kjøpt hvis jeg finner en brukt som er lik den jeg vil ha. Hvis ikke får jeg nok bare leve med det :)

Stemmer som de over sier, den ble endret på i 2011 mener jeg på for vi kjøpte vår i 2010 til snuppa som ble født februar 2011 og den har 3 sider med sprinkel
Men det fulgte ikke med den planken til å skifte ut ene sprinkelsiden til junior seng, det kom først med den nye modellen. Men vet ikke om de hr gått bort i fra det igjen.
De med 3 sprinkler har iallefall ikke den nederste planken

Stemmer som de over sier, den ble endret på i 2011 mener jeg på for vi kjøpte vår i 2010 til snuppa som ble født februar 2011 og den har 3 sider med sprinkel
Men det fulgte ikke med den planken til å skifte ut ene sprinkelsiden til junior seng, det kom først med den nye modellen. Men vet ikke om de hr gått bort i fra det igjen.
De med 3 sprinkler har iallefall ikke den nederste planken
Kanskje det var en mellomperiode det hvor de hadde den planken??? Har tenkt at de "platene" på kortsidene gjør at den ikke blir stabil nok...

Men nå har storebror uansett fått seg ny seng, siden lillesøster skal få sprinkelsengen:)

Back
Topp