Hender jeg glemmer det

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Hender jeg glemmer at jeg er gravid :p selv med stor mage. Flere? :p

Hehehe :p hadde det ikke vert for bekkenet så hadde jeg kansje det :p men sliter med å gå så blir på minnet hele tiden

Enig med rosa, hadde det ikke vært for bekkenet og flytebryggene mine kunne vel kanskje jeg å ha glemt det, helt til jeg går forbi et speil, å ser et stykk gravid elefant:p

Hehehe :p hadde det ikke vert for bekkenet så hadde jeg kansje det :p men sliter med å gå så blir på minnet hele tiden
Ser den!! ;) har heldigvis ikke særlig bekkenproblemer nå, men det er en vond påminner ja.
Men hender jeg kaster meg ned i sofaen :o og kommer på at ups, jeg må kanskje være litt forsiktig.

Ser den!! ;) har heldigvis ikke særlig bekkenproblemer nå, men det er en vond påminner ja.
Men hender jeg kaster meg ned i sofaen :o og kommer på at ups, jeg må kanskje være litt forsiktig.
Haha - akkurat den gjør jeg ofte!

Eller blir påminnet om magen når jeg prøver å presse meg igjennom folkemengder..

Har også hendt at jeg har stanget I magen ved å åpne kjøleskapet... >< heldigvis ikke hardt

Haha - akkurat den gjør jeg ofte!

Eller blir påminnet om magen når jeg prøver å presse meg igjennom folkemengder..

Har også hendt at jeg har stanget I magen ved å åpne kjøleskapet... >< heldigvis ikke hardt
Huffamei, haha.. Jeg stanger stadig vekk i vaskemaskinen og tørketrommelen når jeg holder på der :eek:
Men ikke hardt, nei.. :p

Jeg glemmer ikke at jeg er gravid, men jeg glemmer på en måte magen. Så jeg føler meg ganske klumsette som går på det meste, fordi jeg ikke beregnet plass til magen :-P

Haha, ja, kan faktisk også glemme det litt iblant :P "Kom, skal vi gå å klatre i det treet?" Kan jeg plutselig spørre barna på jobb, men når vi kommer bort til treet blir jeg veldig fort minnet på at det er fysisk umulig å komme seg opp :P Bekkenet minner meg også på det stadig vekk, og jeg kræsjer i alt og alle når jeg ikke følger med hvor jeg går.. Blir andpusten i bakker, og mister litt balansen faktisk iblant, så jeg har jo nok av påminnelser sånn egentlig.

Men likevel glemmer jeg det av og til :P

Glemmer vel ikke at jeg er gravid, men glemmer at magen er større en normalt. Den har vokst veldig de siste ukene, og jeg aner ikke hvor mange ganger jeg dytter borti ting. Alt fra de rundellene i klesbutikken som jeg bare skal snike meg mellom til å være borti speilene på biler som er parkert. Er så vant til å bare gå sidelengs, men det løser absolutt ingenting nå lengre :oops:

Glemmer ikke at jeg er gravid, men glemmer at jeg har mage :hilarious: kommer ofte på det når jeg skal vaske opp, eller jeg feks skal komme meg mellom stolen og veggen :D

Hehe, nei det glemmer jeg faktisk ikke. Er ei vimseguri ellers som glemmer alt mulig, men det har jeg enda ikke glemt:D

Glemmer ofte magen i alle fall:D

Feilberegner magens størrelse innemellom :D som da va var på ferie i sommer, og jeg skulle på do på flyet. Prøvde å snike meg forbi folk ved å gå sidelengs. Men var plutselig breiere den veien gitt :D

Jepp! Kan ikkje hugse at det var slik dei andre gangane. Som idag når eg sat i bilen med ein stor cardigan over magen og ser ned, og i eit augeblikk tenkjer "jøss, kor eg har lagt på meg", for å komme på at det er jo baby inni der!!

Back
Topp