Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser den!!Hehehehadde det ikke vert for bekkenet så hadde jeg kansje det
men sliter med å gå så blir på minnet hele tiden
Haha - akkurat den gjør jeg ofte!Ser den!!har heldigvis ikke særlig bekkenproblemer nå, men det er en vond påminner ja.
Men hender jeg kaster meg ned i sofaenog kommer på at ups, jeg må kanskje være litt forsiktig.
Hehe deilig det daSer den!!har heldigvis ikke særlig bekkenproblemer nå, men det er en vond påminner ja.
Men hender jeg kaster meg ned i sofaenog kommer på at ups, jeg må kanskje være litt forsiktig.
Huffamei, haha.. Jeg stanger stadig vekk i vaskemaskinen og tørketrommelen når jeg holder på derHaha - akkurat den gjør jeg ofte!
Eller blir påminnet om magen når jeg prøver å presse meg igjennom folkemengder..
Har også hendt at jeg har stanget I magen ved å åpne kjøleskapet... >< heldigvis ikke hardt
Ja, veldig deilig egentlig. Slet veldig med førstemann, kanskje jeg er ferdig løst oppHehe deilig det dajeg hadde det sånn i starten
![]()
Hehe kansje detJa, veldig deilig egentlig. Slet veldig med førstemann, kanskje jeg er ferdig løst opp![]()
Hehe - nesten litt godt å høre at vi er flerJeg glemmer ikke at jeg er gravid, men jeg glemmer på en måte magen. Så jeg føler meg ganske klumsette som går på det meste, fordi jeg ikke beregnet plass til magen![]()
kommer ofte på det når jeg skal vaske opp, eller jeg feks skal komme meg mellom stolen og veggen Glemmer ikke at jeg er gravid, men glemmer at jeg har magekommer ofte på det når jeg skal vaske opp, eller jeg feks skal komme meg mellom stolen og veggen
![]()