Hemmeligvenn Strikkere-heklere!

ORIGINAL: Læidy Bla Bla

er det litt rart at flere ikke har fått?
Har du fortsatt ikke fått din??? Og fler også? Kan de ha forsvunnet i posten?

Hvor mange har ikkje fått? Og har alle som har fått lagt ut bilde? Skulle vi lagd en ny tråd med bildene av gavene og hvem som var med og de som har fått og ikkje?

Hvem er med på å spleise på til de som har forsvunnet i posten? Utrolig kjipt å ikkje få gaven sin[&o]

ORIGINAL: rilo

er det litt rart at flere ikke har fått?
Har du fortsatt ikke fått din??? Og fler også? Kan de ha forsvunnet i posten?

Hvor mange har ikkje fått? Og har alle som har fått lagt ut bilde? Skulle vi lagd en ny tråd med bildene av gavene og hvem som var med og de som har fått og ikkje?

Hvem er med på å spleise på til de som har forsvunnet i posten? Utrolig kjipt å ikkje få gaven sin[&o]
Vi får vente å se an litt til kansje (og jeg trenger jo ikke å bli påspleisa noe da, det er ikke verdens undergang selv om det er litt kjedelig når man har sendt ut selv i glede over hemmelig venn), det var jo noen som sa det var litt treghet i postgangen så hvis noen har sendt ut rett før fristen eller rett etter er det vel en mulighet for at det er på vei enda[:)]

jeg var treig med å sende min gave..men synest den burde ha komt frem nå... den bør være komt frem til fredag/lørdag vertfall! [&o]

Jeg har ikke lagt ut bilde, men jeg har fått pakken! Jeg tipper min pakke er fra civena, men er litt usikker;)

viktig at alle sier fra når de har fått her asså, så ingen går rundt å tror pakken de sendte har forsvunnet [;)]

fikk hentelapp i dag, spent på å dra til posten i morgen![:D] (vil i dag, men formen er laber)

dytte (gave mottatt og egen takketråd startet!

Finner ikke kameraet men skal legge ut bilder så fort jeg finner det tilbake!
Inneholdt:
En 7er krok, en 10er krok
Ullnåler/stoppenåler
2 hvite, 2 lys rosa, to sterkere rosa og 2 lilla nøster babyull!
3 nøster brun ull fra trysil garn!
En sjokolade (som allerede er fortært)
OG
Et par nydelige hjemmestrikka sokker til litja med silkesløyfer på!!!!

Ikke rart jeg ble overraska da, var en helt syk pakke (altså sykt bra da)!!!!

Sier igjen tuuuuuuuusen takk jeg asså, for en flott gave!

Kan man legge ut bilder mediPhone? PCen min virker ikke å jeg vil gjerne legge ut bilde av den fine gaven min!

ORIGINAL: lillejente

Kan man legge ut bilder mediPhone? PCen min virker ikke å jeg vil gjerne legge ut bilde av den fine gaven min!

du kan vertfall laste de opp til photobucket.com via mobilen...

Eller du kan sende de på mms så kan jeg legge de ut for deg..[;)]

Her er hvertfall de nydelige sokkene Civena har laget til Astrid:

dårlig bilde tatt med mobilen min da, siden kameraet er sporløst forsvunnet (ammetåka har vel slått til så den ligger sikkert en plass ala fryseren eller noe). kommer med bilder av resten av den fine gaven min så fort jeg får det til!!!!

Så utrolig søte små sokker på herlige små føtter!!

ikkesant? elsker de jeg asså, hu har brukt dem siden jeg åpna pakken[:D][:D][:D]

ikkesant? elsker de jeg asså, hu har brukt dem siden jeg åpna pakken[:D][:D][:D]
[/quote

Nåååw!! det var gøy å høre!![:D][:D]

Jeg har ikke lagt ut bilde, men jeg har fått pakken! Jeg tipper min pakke er fra civena, men er litt usikker;)

Det var feil[;)] Det var meg[:D]

Tusen takk rilo;) den var midt i blinken;)

Tusen takk rilo;) den var midt i blinken;)
Så bra![:D] Håper på bilde av resultater[;)]

Back
Topp