Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: riloså bra!!! du gjetta riktig[8D] ikke fått noe pm jeg asså, men det er ikke så farlig da[;)] kjempesynd at jeg ikke får til å se actionbildet da[:-] men håper den falt i smak! fant ut i etterkant (laga ei sånn til jenta mi og) at den tråden kansje ikke var så bra å bruke på ei sånn veske, men så kan det og være at hu snuppa mi er litt brutal og så får håpe den ser likedan ut enda hos deg! (blei litt strekt hos oss etter en dag med 'shopping' av legoklosser osv) send meg bilde av pannebåndet da![:D] å gjerne en rapport om hvordan garnet er for jeg vurderer å kjøpe likedan til en hals[:)]
Jeg fikk gaven for lenge siden. Sendte en PM til Civena der jeg ba ho sende en takkePM til min HV som jeg trodde var Læidy Bla Bla at jeg var strålende fornøyd med gaven og der vi ble enige om at jeg venta med å poste bilde til flere hadde fått sin. Sånn for spenningens skyld[;)]
Så den forsvant ikkje i posten[:D]
Et lite action-bilde av ei fornøyd snuppe med ny veske[:D]
Tusen tusen takk til min hemmelige venn!! Er kjempefornøyd og har allerede begynt å bruke garnet[:D] Skal også prøve å hekle et pannebånd[:D]
ORIGINAL: Mazter
ORIGINAL: Civena
Tusen takk for gaven!!![:D][:D]
Den var suuuper duuuper!![:D][:D]
Jeg har vært syk de siste dagene,så derfor har jeg ikke fått sendt gaven til min hemmelige venn[&o][X(]
Men nå er den på veg! igjen,beklager så mye til min venn!![&o]
Jeg legger ut bilde av min fine gave i kveld[;)]
Åh, så bra du har fått den! [:D] Begynte å bli bekymret nå. Kjempeglad for at du liker den! Kjedelig at du har vært syk da, håper du er bedre nå! [:)]
ORIGINAL: lillegull nr 2
Altså, veeldig dumt spm , meeen hvordan legger man ut bilde??
amatøren!!!
[:D]

ORIGINAL: Mazter
Bare hyggelig! Så glad for at du likte gavene! [:)] Det lille hespet med håndspunnet garn er ikke nok til å strikke/hekle noe særlig av, men tenkte det kunne være fint å bruke til kanter e.l.! Det gir en veldig fin effekt siden det ikke er helt jevnt. Håper du ikke plages av at jeg mistet et kast i den ene hullraden på sjalet, jeg så det ikke før jeg hadde felt av [:o]
Det var fint og se flere bilder, jeg håper at alle legger ut etterhvert [:D]