Hemmeligvenn Strikkere-heklere!

Bra den falt i smak [:D]
(og skal si posten var rask, den ble levert på postkontoret kl fire i går..)

Jeg fikk gaven for lenge siden. Sendte en PM til Civena der jeg ba ho sende en takkePM til min HV som jeg trodde var Læidy Bla Bla at jeg var strålende fornøyd med gaven og der vi ble enige om at jeg venta med å poste bilde til flere hadde fått sin. Sånn for spenningens skyld[;)]
Så den forsvant ikkje i posten[:D]

Et lite action-bilde av ei fornøyd snuppe med ny veske[:D]

Tusen tusen takk til min hemmelige venn!! Er kjempefornøyd og har allerede begynt å bruke garnet[:D] Skal også prøve å hekle et pannebånd[:D]

Jeg har fått pakke i dag![:D]
Et brunt nøste royal alpaca, en hobby sjokolade, skjønne marihøne knapper og en fin naturhvit oversized hals!
Tuuuuuusen takk!!!
Har ikke tid å legge inn bilde nå, men skal se om jeg ikke får d gjort. [;)]

Jg sjekker posten i spenning hver dag!!

ORIGINAL: rilo

Jeg fikk gaven for lenge siden. Sendte en PM til Civena der jeg ba ho sende en takkePM til min HV som jeg trodde var Læidy Bla Bla at jeg var strålende fornøyd med gaven og der vi ble enige om at jeg venta med å poste bilde til flere hadde fått sin. Sånn for spenningens skyld[;)]
Så den forsvant ikkje i posten[:D]

Et lite action-bilde av ei fornøyd snuppe med ny veske[:D]

Tusen tusen takk til min hemmelige venn!! Er kjempefornøyd og har allerede begynt å bruke garnet[:D] Skal også prøve å hekle et pannebånd[:D]
så bra!!! du gjetta riktig[8D] ikke fått noe pm jeg asså, men det er ikke så farlig da[;)] kjempesynd at jeg ikke får til å se actionbildet da[:-] men håper den falt i smak! fant ut i etterkant (laga ei sånn til jenta mi og) at den tråden kansje ikke var så bra å bruke på ei sånn veske, men så kan det og være at hu snuppa mi er litt brutal og så får håpe den ser likedan ut enda hos deg! (blei litt strekt hos oss etter en dag med 'shopping' av legoklosser osv) send meg bilde av pannebåndet da![:D] å gjerne en rapport om hvordan garnet er for jeg vurderer å kjøpe likedan til en hals[:)]

fortsatt ingen pakke her...

ORIGINAL: lillejente

fortsatt ingen pakke her...

Tusen takk for gaven!!![:D][:D]
Den var suuuper
duuuper!![:D][:D]
Jeg har vært syk de siste dagene,så derfor har jeg ikke fått sendt gaven til min hemmelige venn[&o][X(]
Men nå er den på veg! igjen,beklager så mye til min venn!![&o]

Jeg legger ut bilde av min fine gave i kveld[;)]

ORIGINAL: Mazter

ORIGINAL: Civena

Tusen takk for gaven!!![:D][:D]
Den var suuuper
duuuper!![:D][:D]
Jeg har vært syk de siste dagene,så derfor har jeg ikke fått sendt gaven til min hemmelige venn[&o][X(]
Men nå er den på veg! igjen,beklager så mye til min venn!![&o]

Jeg legger ut bilde av min fine gave i kveld[;)]

Åh, så bra du har fått den! [:D] Begynte å bli bekymret nå. Kjempeglad for at du liker den! Kjedelig at du har vært syk da, håper du er bedre nå! [:)]

ja,likte den kjempe godt!![:D][:D] (Heldigvis bedre i formen nå:))

og nå lurer jeg på om min hemmeligevenn har fått gaven sin[;)]

Venter spent på flere bilder her,så dytter litt i mellomtiden[:D]

Læidy Bla Bla: Jeg har syndet og bruker garnet til å strikke med og ikke heklet noe av det

Men det er kjempebra å strikke med da![:D] Så da er det nok bra å hekle med og[;)]
Brukte litt sammen med et Hobbynøste til å strikke lommetøfler med, og nå holder jeg på med en lue med hals på til snuppa mi. Hvor kommer det fra, for vil ha mer[:D][:D] Hehe

hahaha, nåååååååh må  tenke på om jeg tilgir den der asså[8D] (neida, alt er bra) Ble kjøpt på en lokal garnbutikk her, men ser for meg de selger dette på de fleste garnbutikker[;)]

Jeg fikk pakken min idag!!! Og den var suuuuper!! Har hendene fulle med syk gutt og ekstrem mammajente(måååå jo ha all oppmerksomheten fra mamma når lillebror er syk og trenger ekstra kos), ska prøve meg på å ta bilde og legge ut imorra eller seinere, men den var perfekt!

ORIGINAL: lillegull nr 2

Altså, veeldig dumt spm , meeen hvordan legger man ut bilde??

amatøren!!!
[:D]

Er fine oppskrifter på det i testforumet her. Men kort fortalt, du laster opp bildet på feks photobucket eller imageshack. Om du ikke har profil på en av disse opprettes det fort og gratis[;)] Etter du har lasta det opp trenger du url-koden til bildet. Den koden limer du inn mellom disse to:[img][/img] De kommer opp når du trykker på den knappen det står image på.

Ikke dumt spørsmål idet hele tatt. Her har alle vært nye på forum en gang alle sammen[;)] Håper du får det til[:D]

se min nydlige gave!!
helt fantastisk!![:D][:D]

Tusen tusen takk Mazter!!!![:D][:D]

fikk maske markører også! men de glemte jeg helt å ta bilde av[&o]
å stratosen var mega god!![:D]
Sjalet var mykt og godt! i de fineste farger!![:D][:D]
Tråden var helt etter min smak,armbåndet var såå nydelig, ja,pakken var rett å slett Perfekt!![:D][:D]

ORIGINAL: Mazter

Bare hyggelig! Så glad for at du likte gavene! [:)] Det lille hespet med håndspunnet garn er ikke nok til å strikke/hekle noe særlig av, men tenkte det kunne være fint å bruke til kanter e.l.! Det gir en veldig fin effekt siden det ikke er helt jevnt. Håper du ikke plages av at jeg mistet et kast i den ene hullraden på sjalet, jeg så det ikke før jeg hadde felt av [:o]

Det var fint og se flere bilder, jeg håper at alle legger ut etterhvert [:D] 

ja,likte de kjempe godt![:D]
Jeg har noe mirasol tråd liggende,så jeg tenkte kanskje jeg kunne bruke de i lag[:D]
Må bare finne noe bra jeg kan lage av så god tråd[;)]

det kastet må du ikke tenke på!! det er spesielt laga til meg og jeg kler en skjønnhets feil[;)]
tihi![:D] det var kjempe fint !![:D]

ja,jeg håper min hemmeligevenn får gaven sin snart[8|]

dyttepå, venter i spenning enda[;)]

døtteh....

er det litt rart at flere ikke har fått?

Back
Topp