Man separerer nick med ; tror jeg det stoHvordan gjør man det?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man separerer nick med ; tror jeg det stoHvordan gjør man det?![]()
Men tenker du at vi bruker den til presentasjon og ønskeliste? Eller ny tråd her inne?Man separerer nick med ; tror jeg det sto![]()
Helt ærlig, så husker jeg ikke helt hva jeg tenkte med den chattenMen tenker du at vi bruker den til presentasjon og ønskeliste? Eller ny tråd her inne?![]()

Har ikke sett det har vært noe tema, men hadde det i min forrige termingruppe. Jeg vil gjerne være med![]()
Ja, hvorfor ikke?
Jeg er med!![]()
Jeg blir med også![]()
Blir med!![]()
Jeg kan gjerne slenge meg med. Ikke så aktiv her ennå, men det er mest pga tidsnød..
Jeg er heller ikke så veldig aktiv, men kan gjerne være med![]()
Jeg kan sikkert være med om det ikke blir en så høy sum (mannen har gitt meg kjøpeforbud hehehe).
Jeg vil gjerne være med![]()
Da er tråd for presentasjon og ønskeliste laget og jeg har "banet veg".Hei og hopp! Holdt på å gå glipp av dette, og aner ikke hvordan man gjør det... Men vil jo gjerne være med, hvis det ikke er for sent. Koselig dette![]()
Hadde vært gøy om flere hang seg på!Da er tråd for presentasjon og ønskeliste laget og jeg har "banet veg".Der er fremdeles mulig å henge seg på.
![]()