Hemmelig venn?

Nektarin

Glad i forumet
Desemberglede 2015
Har det vært tema her i desembergruppa? :)
Viss ikke - noen som vil være med? :D

Har ikke sett det har vært noe tema, men hadde det i min forrige termingruppe. Jeg vil gjerne være med :)

Jeg kan godt administrere det om flere vil være med. :D For de som ikke aner hva jeg snakker om så skal jeg forklare kort (kopiert fra annen gruppe) ;)

Hemmelig venn er at vi sender hverandre en gave. Alle som vil være med skriver informasjon om kjønn på barnet, størrelse i klær osv også trekker vi hemmelig venn. Alle får en gave fra én annen som er med uten å vite hvem den er fra. Det er vanlig å legge ved et lite hint, slik at man kan tenke seg frem til hvem den kan være fra :)
Også bestemmer vi selvsagt kjøpesum på gaven på forhånd slik at alle får tilsvarende verdi :)

Jeg er med! :)

Jeg kan gjerne slenge meg med. Ikke så aktiv her ennå, men det er mest pga tidsnød..

Jeg er heller ikke så veldig aktiv, men kan gjerne være med ;)

Jeg kan sikkert være med om det ikke blir en så høy sum (mannen har gitt meg kjøpeforbud hehehe).

Da er vi 10 da. Kjører vi i gang? Noen som vil hjelpe til med å fordele hemmelige venner? Viss ikke så vet jo jeg hvem min blir. :-P
200,- + porto, er ikke det er grei sum? :)

Jeg kan hjelpe til :) og det er jo en grei sum
Supert! :) Da kan jeg lage en ny tråd med kombinert presentasjon og ønskeliste. Når alle har skrevet der så gjør vi fordelingen og setter frist for sending av gave? :) Høres det greit ut?

Det er ikke for seint å melde seg på enda. :) :)

Supert! :) Da kan jeg lage en ny tråd med kombinert presentasjon og ønskeliste. Når alle har skrevet der så gjør vi fordelingen og setter frist for sending av gave? :) Høres det greit ut?

Det er ikke for seint å melde seg på enda. :) :)
Supert :D synd det ikke er flere som vil henge på :p kan jo evt. lage en privatchat med alle som har meldt seg på så langt da?

Back
Topp