Hemmelig venn?

fruhåpfull

Blir kjent med forumet
Hei jenter! :)

Jeg har ei venninne som er i et annet forum, der har de hatt hemmelig venn et par ganger og etter hva jeg skjønner, er det veldig vellykket og koselig.
Så jeg tenkte å lufte idéen her og se om det kunne være noe interesse for det? Vi bestemmer evnt sum og andre detaljer senere hvis det er interesse :)
 
Jeg blir gjerne med ;)
 
Hva er hemmelig venn? Eller hva går det ut på? :)

Hemmelig venn er at vi gir hverandre en gave. Alle som vil være med skriver informasjon om kjønn på barnet, størrelse i klær osv også trekker vi hemmelig venn. Alle får en gave fra én annen som er med uten å vite hvem den er fra. Det er vanlig å legge ved et lite hint, slik at man kan tenke seg frem til hvem den kan være fra :)
Også bestemmer vi selvsagt kjøpesum på gaven på forhånd slik at alle får tilsvarende verdi :)
En hyggelig liten greie, syns jeg! :)
 
Hemmelig venn er at vi gir hverandre en gave. Alle som vil være med skriver informasjon om kjønn på barnet, størrelse i klær osv også trekker vi hemmelig venn. Alle får en gave fra én annen som er med uten å vite hvem den er fra. Det er vanlig å legge ved et lite hint, slik at man kan tenke seg frem til hvem den kan være fra :)
Også bestemmer vi selvsagt kjøpesum på gaven på forhånd slik at alle får tilsvarende verdi :)
En hyggelig liten greie, syns jeg! :)

Åå, det hørtes kjekt ut :) blir gjerne med.
 
Så gøy at flere vil være med! :D

Hva tenker dere om det praktiske? Hva syns dere er greit å bruke på noe slikt?
Jeg tenker også at alle kan skrive en liten "ønskeliste" sammen med str, kjønn osv når vi kommer dit, slik at ikke man ender opp med en bitering man har fra før f.eks? Eller? :)
 
Er det ordnet til? Eller....?

Her har vi hatt litt sykdom, så har ikke vært innom forumet.
Men jeg tenkte at alle kunne bli enige først, om pris osv. Også må alle komme på banen med adresser, jeg skal ta meg av trekningen, så vil alle få et navn i innboksen sin som de skal sende en overraskelse til :)
 
Dette har jeg vært med på flere ganger før på forumet til størstemann. KJEMPEkoselig! :) Vi har brukt 200kr på gaven, også har frakten kommet utenom. Det syns jeg er en fin sum. Ikke for mye, men heller ikke så lite at det blir vanskelig å finne noe :) Det er et koselig tiltak! Også når vi har fått utdelt hemmeligvenn, så har vi laget en Ønskelistetråd, hvor alle skriver hva de ønsker seg mest eller hva barnet trenger, størrelser, farger osv.. :) Også selvfølgelig en lappe/kort med hint om hvem de er, også skal man gjette hvem man har fått når alle har fått gavene :)
 
Dette har jeg vært med på flere ganger før på forumet til størstemann. KJEMPEkoselig! :) Vi har brukt 200kr på gaven, også har frakten kommet utenom. Det syns jeg er en fin sum. Ikke for mye, men heller ikke så lite at det blir vanskelig å finne noe :) Det er et koselig tiltak! Også når vi har fått utdelt hemmeligvenn, så har vi laget en Ønskelistetråd, hvor alle skriver hva de ønsker seg mest eller hva barnet trenger, størrelser, farger osv.. :) Også selvfølgelig en lappe/kort med hint om hvem de er, også skal man gjette hvem man har fått når alle har fått gavene :)

Det er akkurat slik jeg har tenkt det! :D
Er alle fortsatt med?
 
Virker spennende :) så tror jeg vil være med :p
 
Hvor er det tenkt vi legger ut info og hvordan trekkes det?
 
Jeg tenker at jeg lager en ny tråd, der vi kan skrive ønskelister også kan jeg trekker her hjemme :)
Jeg har hørt flest tilfeller med 200-300 kroner per gave. Hva tenker dere? :)
 
Back
Topp