Hemmelig venn.

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Flere her som vet hva dette går ut på kanskje og har vært med på andre terminforum før?

Jeg stemmer for en runde med dette, er jo så gøy. Kan godt vente litt altså. Til ungene faktisk er født...men ja;)

De som ønsker får utdelt en person som de skal sende gave til. I gaven skal de ligge et hint sånn at den som mottar gaven kan gjette hvem som har sendt gaven.

2 som har ansvar for å arrangere og dele ut hemmelig venn. En kan klare det alene også, men greit med 2 slik at ingen vet hvem sin hemmelige venn er;)

Det husker jeg vi hadde på terminforum til han eldste :)

Var veldig gøy og jeg stemmer for ;)

Det hadde vært gøy ☺ jeg er med ☺

Veldig gøy! Men jeg er fryktelig distré og tustete, så er typisk meg å enten glemme helt å kjøpe noe, eller å glemme å komme meg på postkontoret :P Så jeg får heller heie på dere andre, og glede meg til å se om dere klarer å finne ut av hvem dere har som venn ;D

Aldri vært med på men høres morsomt ut ^-^

Er også relativt distré av meg - men regner med at jeg kommer til å huske det dersom jeg er innom forumet :P

Så kjekt dere er postivt:)
Det er jo veldig kjekt:)

Veldig gøy! Men jeg er fryktelig distré og tustete, så er typisk meg å enten glemme helt å kjøpe noe, eller å glemme å komme meg på postkontoret :p Så jeg får heller heie på dere andre, og glede meg til å se om dere klarer å finne ut av hvem dere har som venn ;D
Aldri vært med på men høres morsomt ut ^-^

Er også relativt distré av meg - men regner med at jeg kommer til å huske det dersom jeg er innom forumet :p

Må ikke tenke på dette i forhold til om dere er med eller ikke altså. Det finnes alltid de som drøyer med å sende og noen sender samme dag;)
Dessuten er det 2 som deler ut hemmelig venn og de passer på og vil ha oversikt over når alle har sendt.
Settes også tidsfrist med god tid før pakken skal sendes;)

Det kan vell være greit før fødsel ja ☺

Greit denne ble dyttet opp igjen:)

Skal vi bare kjøre i gang en runde med engang da??:)

I dag er den 6/8...så kan vi sette frist for å melde seg på til 2uker?:)

Greit denne ble dyttet opp igjen:)

Skal vi bare kjøre i gang en runde med engang da??:)

I dag er den 6/8...så kan vi sette frist for å melde seg på til 2uker?:)
Høres lurt ut - så det ikke bare forsvinner igjen :)

Må ikke tenke på dette i forhold til om dere er med eller ikke altså. Det finnes alltid de som drøyer med å sende og noen sender samme dag;)
Dessuten er det 2 som deler ut hemmelig venn og de passer på og vil ha oversikt over når alle har sendt.
Settes også tidsfrist med god tid før pakken skal sendes;)

Jeg dropper ;D Blir for stress for meg! Men blir gøy å følge med på dere andre :)

Back
Topp