Hemmelig venn!

christineg

Andre møte med forumet
Har sjekket litt rundt om denne koselige "hemmelig venn" greia, hvor man sender gaver til hverandre. En administrerer og deler ut en hemmelig venn.

Syns det virket så spennende! Noen som har gjort dette før, og kunne tenke seg å arrangere for oss i Mai2013 gruppa? Eller som kunne tenke seg å vær med på dette?

Tenk så koselig å lage gaver og sende rundt, og i tillegg få selv<3

I november 07 hadde vi hemmelig venn.Det var veldig hyggelig:) Vi rakk 2runder,så jeg fikk 2fine gaver:) Det var ett lite problem,det var at noen ikke fikk gave...

Jeg har vært med på det før, og da fikk alle som meldte seg på gaver. Det er en hyggelig ting for de som vil være med, men jeg syns egentlig vi skal vente til vi alle er over 12 uker. For meg som har opplevd å miste syns jeg det er noe vi bør vente med til vi er litt tryggere. Ikke like hyggelig å delta på hvis man opplever å miste mens leken er i gang=/

Dunja skrev:
Jeg har vært med på det før, og da fikk alle som meldte seg på gaver. Det er en hyggelig ting for de som vil være med, men jeg syns egentlig vi skal vente til vi alle er over 12 uker. For meg som har opplevd å miste syns jeg det er noe vi bør vente med til vi er litt tryggere. Ikke like hyggelig å delta på hvis man opplever å miste mens leken er i gang=/

dette syns jeg høres veldig logisk ut! Vente til sistemann har passert 12 uker, så hat vi hvertfall sikra oss litt :) og jeg syns også det skal være PÅMELDING sånn at de som ikke orker/kommer til å sende gave ikke skal være med. Det må bli noe bindene sånn at alle som gir også får :) man kan jo begynne med organisering og planlegging før alle er 12 uker da :) som å kanskje lage en tråd hvor vi fører inn datoene da folk er over 12-uker? Så kan man oppdatere den så får vi en oversikt? Jeg kan godt lage det å sørge for å oppdatere den når det kommer nye kommentarer! :)

Helt enig med dere! Alle må være over 12 uker, og det må være bindende påmelding:) Alle skal få gaver, så da må vi jo vurdere om vi har råd til å være med eller ikke. Kjempe bra! Hvis noen som kan det vil ta initiativ er det jo veldig fint:) Hvis ikke så kan jeg se på etterhvert.

Dette høres koselig ut:-D:-D

Jeg er enig i det som blir sagt her.. Men høres kjeeempe koselig ut :D

Har vært med på tidligere forumer. Veldig koselig, men opplevde også der at noe ikke fikk. Enig med å vente til vi som er litt sene i gruppa også bikker 12 uker. Vi har også blitt litt mer kjent da. Burde vel rekke en hemmeligjulevenn omgang.

Hemmelig-julevenn er jo perfekt, da har alle kommet godt stykke på vei!
Jeg var med 4 ganger med førstemann, både før og etter fødsel. Kjempekoselig

Hemmelig julevenn!!<3 hørtes kjempekoselig ut! også tror jeg vi enes om en ca pris slik at man har noen rammer :)>

Vært med på hemmelig venn inne på en annen gruppe en gang, og det er jo superkoselig å få en gave i posten fra en ukjent venn ;)

Vi hadde en max-og minus pris på gaven og en dato når gaven skulle være sendt innen.
Dermed fikk alle som var med "noe tilbake" omtrent samme uke ;)

Jeg er med på hemmelig julevenn da det settes i gang :)

Jeg er med :-) så morro! Hemmelig julevenn var en god ide :-) da har vi jo kommet et stykke på vei også!:-)

jeg er med

Ja julevenn høres bra ut:) hvordan fungerer d? Har ik vært på med før..

jeg er med

Ja så koselig!:) Da blir det jeg som arrangerer dette nærmere juletider da! Gleder meg masse til å se hvordan dette blir!:) Kan jo være gave til barn eller mor. Jeg vil jo lage gave og sende jeg også. De som har gjort dette før, hvordan gjør vi det sånn at jeg også kan lage gave?:)

I slutten av november så oppretter jeg en mailadresse, slik at alle som vil være med sender meg en mail med nick og adresse. Deretter fordeler jeg venner. Vi setter en frist for sending av gave, og max/min pris på gaven:) Alle skal få gave så lenge jeg arrangerer dette, så det skal vi ikke være redd for..

Høres det bra ut?

Back
Topp