Hemmelig venn!

Jeg er også med! =) Er det lov med hjemmelaget? Eller "må" det være kjøpt? =)

Jeg er med :)

Slik vi gjorde det på mitt gamle terminforum (som forøvrig holder seg veldig aktivt :D), så sendte alle det som smart-post. Da får man et sporingsnummer når man sender det, som man sender til den som arrangerer. Fra-adressen ble også til den som arrangerer. Da kunne arrangøren se hvem som evt ikke sendte innen fristen eller ikke sendte i det hele tatt. Det har fungert kjempefint hos oss! :D

christineg skrev:
Ja så koselig!:) Da blir det jeg som arrangerer dette nærmere juletider da! Gleder meg masse til å se hvordan dette blir!:) Kan jo være gave til barn eller mor. Jeg vil jo lage gave og sende jeg også. De som har gjort dette før, hvordan gjør vi det sånn at jeg også kan lage gave?:)

I slutten av november så oppretter jeg en mailadresse, slik at alle som vil være med sender meg en mail med nick og adresse. Deretter fordeler jeg venner. Vi setter en frist for sending av gave, og max/min pris på gaven:) Alle skal få gave så lenge jeg arrangerer dette, så det skal vi ikke være redd for..

Høres det bra ut?

For at du kan være med så kan vi jo spørre en administrator om den personen vil fordele venner da :) Det var jo noe snakk om dette?

kariness skrev:

christineg skrev:
Ja så koselig!:) Da blir det jeg som arrangerer dette nærmere juletider da! Gleder meg masse til å se hvordan dette blir!:) Kan jo være gave til barn eller mor. Jeg vil jo lage gave og sende jeg også. De som har gjort dette før, hvordan gjør vi det sånn at jeg også kan lage gave?:)

I slutten av november så oppretter jeg en mailadresse, slik at alle som vil være med sender meg en mail med nick og adresse. Deretter fordeler jeg venner. Vi setter en frist for sending av gave, og max/min pris på gaven:) Alle skal få gave så lenge jeg arrangerer dette, så det skal vi ikke være redd for..

Høres det bra ut?

For at du kan være med så kan vi jo spørre en administrator om den personen vil fordele venner da :) Det var jo noe snakk om dette?

Eller så kan 2 arrangere, dele lista på to og fordele hver sin andel venner :) Da står de selvfølgelig selv på den andres liste ;)

Ah det er jo en mulighet da! Jeg har jo ikke peil, så bra med innspill:) Kan spørre en administrator (hvis noen kjenner en godt). Jeg er jo ny her enda føler jeg. Ellers kan vi være to:)

Back
Topp