hemmelig venn?

mayaen80

Juni12s multitasker
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
ser i flere terminforum at det er mye hemmelig venn greier.
er dette noe vi skulle prøvd også?

Hadde vært koselig det... :-)
Er det sånn at man sender en gave til hverandre innimellom?

Ja. Er sånn jeg har forstått det hvertfall

Jeg vil gjerne ha en hemmelig venn :-)
Vi får bli hemmelige venner med hverandre vi to da, siden ingen andre er interessert :-P

Jeg er med :D Tenker det er flere som henger seg på, nå som alle snart har nådd 12 uker :)

Kunne vi ikke tatt en runde i januar da? Sikkert litt mer aktivitet her når mageboerne begynner å bli litt større i tillegg til at det nå er en del styr rett før jul og sånn :)

Jeg er iallefall med om det blir en runde hemmelig venn etter jul ! :)

Ikke alle som har nådd 12 uker enda så kanskje lurt å vente til etter julestriden også? mht til sending o.l. Jeg er LETT med om det blir og er frist i januar

Det hadde vært kjempetrivelig :) Januar høres fint ut. Er det noen som har tid og mulighet til å ordne det praktisk rundt det?

Januar er helt greit for meg :) nok å styre med før jul

Jeg er med i januar :) det kan jo bli veldig gøy!!

Jeg blir med og januar passer bra

Dette hørtes jo koselig ut, men føler jeg ikke helt vet hva det går ut på.. Noen som kan forklare? Er gjerne med :)

Hvis jeg har forstått det rett, så er det en av oss som tar ansvar for å samle inn virkelige navn og addresser til alle som har lyst å være med. Så fordeler denne det sånn at hver blir hemmelig venn med en av de andre. Det er frivillig om det skal være anonymt eller ikke, men det er jo spennende når ingen vet hvem det kommer fra...
Så f.eks bestemmer jeg at Kaktus_86 er den hemmelive vennen til Flangre. Så sender jeg jeg virkelig navn og adresse til Kaktus_86, og da skal hun sende en koselig liten pakke hver måned til Flangre, uten at Flangre vet hvem den kommer fra.

Er det ikke sånn?
Jeg har flere venninner som har hatt dette før, og de syns det var SÅ koselig å plutselig få noe spennende i posten... Det skal ikke være dyre ting. Bare til ca 100-150 kroner kanskje?

LittleMonkey skrev:
Kunne vi ikke tatt en runde i januar da? Sikkert litt mer aktivitet her når mageboerne begynner å bli litt større i tillegg til at det nå er en del styr rett før jul og sånn :)

Jeg er iallefall med om det blir en runde hemmelig venn etter jul ! :)

signerer....

Synnove skrev:
Hvis jeg har forstått det rett, så er det en av oss som tar ansvar for å samle inn virkelige navn og addresser til alle som har lyst å være med. Så fordeler denne det sånn at hver blir hemmelig venn med en av de andre. Det er frivillig om det skal være anonymt eller ikke, men det er jo spennende når ingen vet hvem det kommer fra...
Så f.eks bestemmer jeg at Kaktus_86 er den hemmelive vennen til Flangre. Så sender jeg jeg virkelig navn og adresse til Kaktus_86, og da skal hun sende en koselig liten pakke hver måned til Flangre, uten at Flangre vet hvem den kommer fra.

Er det ikke sånn?
Jeg har flere venninner som har hatt dette før, og de syns det var SÅ koselig å plutselig få noe spennende i posten... Det skal ikke være dyre ting. Bare til ca 100-150 kroner kanskje?

Vi hadde noen runder med hemmelig venn på det forrige forumet mitt.Og er sånn det fungere ja :) MEN vi sendte ikke en gave hver mnd,det synes jeg blir litt mye :p
Vi sendte bare en gave pr runde,ca 200 kr :) Så skulle vi legge ved noen hint i pakken (på hvem vi var) så lagde vi en tråd hvor vi gjetta hvem vi hadde som hemmelig venn osv :) Og samme greia neste runde.

Jeg blir også med i januar.
Men kun om det blir en gang nå og da, og ikke fast hver måned.Det er ihvertfall ikke jeg vant med :p

Det vil jeg også..

Back
Topp