Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kunne vi ikke tatt en runde i januar da? Sikkert litt mer aktivitet her når mageboerne begynner å bli litt større i tillegg til at det nå er en del styr rett før jul og sånn :)LittleMonkey skrev:
Jeg er iallefall med om det blir en runde hemmelig venn etter jul ! :)
Hvis jeg har forstått det rett, så er det en av oss som tar ansvar for å samle inn virkelige navn og addresser til alle som har lyst å være med. Så fordeler denne det sånn at hver blir hemmelig venn med en av de andre. Det er frivillig om det skal være anonymt eller ikke, men det er jo spennende når ingen vet hvem det kommer fra...Synnove skrev:
Så f.eks bestemmer jeg at Kaktus_86 er den hemmelive vennen til Flangre. Så sender jeg jeg virkelig navn og adresse til Kaktus_86, og da skal hun sende en koselig liten pakke hver måned til Flangre, uten at Flangre vet hvem den kommer fra.
Er det ikke sånn?
Jeg har flere venninner som har hatt dette før, og de syns det var SÅ koselig å plutselig få noe spennende i posten... Det skal ikke være dyre ting. Bare til ca 100-150 kroner kanskje?