Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flott han er!!Ja, det var en helt perfekt gave Jeg har koset meg med sjokoladen og lillegutt har koset seg i de fine og behagelige klærne. Han viser tommel opp Ønsker dere også en riktig god jul Vis vedlegget 95250
For en nydelig sønn du harJa, det var en helt perfekt gave Jeg har koset meg med sjokoladen og lillegutt har koset seg i de fine og behagelige klærne. Han viser tommel opp Ønsker dere også en riktig god jul Vis vedlegget 95250
Takk, så hyggelig sagtFor en nydelig sønn du har
Ja! Perfekt! Hadde jo tenkt på å kjøpe den kjolen selv, så den er brukt 3 ganger alt. Grisen forduftet som dugg for sola, og teen er også snart drukket oppDet har du helt rett I. Håper du likte gaven.
Det er desverre ikke meg. Kan du ikke dele hintene, så kanskje vi kan finne ut av det sammen? ^^Jeg tar en råsjans på Pusemor? Har lett og lett etter tråder som kan avsløre hinta til min hemmeligevenn, men uten hell er det deg?
Det er desverre ikke meg. Kan du ikke dele hintene, så kanskje vi kan finne ut av det sammen? ^^
Det stod i mellom deg og Lykke.nr2. Er det deg kanskje, Lykke.nr2?
Beklager sent svar, jul og nyttår har krevd sin plass! Men ja det var meg