Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så lekkertVis vedlegget 94904Har vært bortreist og kom hjem til en flott pakke idag
Kjempefine klær (newbie body, bukse + sokker) til junior, og Troika til mor Tusen takk hemmelige venn
Tipper min hemmelige venn er Frk.Mina..?Vis vedlegget 94916
Tusen takk min kjære hemmelige venn! Lillegutt har fått en tøff jeans og en veldig god "nesekos" Tusen takk for det koselige brevet med mange fine ord
Tipper min hemmelige venn er Frk.Mina..?
Fikk en super flott pakke i posten i går Kjempe fin Sauen Shaun body, kjempe fin bukse og 2 sokker til lillemann Og et nydelig tubeskjerf og litt godt til meg
Tusen takk skal du ha Ble så rørt av brevet ditt- så koselig skrevet! Og tusen takk for lykkeønskningene Ønsker deg og dine en nydelig jul!Det stemmer det
Tusen takk skal du ha Ble så rørt av brevet ditt- så koselig skrevet! Og tusen takk for lykkeønskningene Ønsker deg og dine en nydelig jul!
Det stemmerJeg tror at min hemmelige venn er Adele
De
Det stemmer
Bare hyggelig. Glad du likte denTuuuusen takk for den flotte gaven og veldig fine ord ♡
Det stemmer, kjære deg Håper gaven falt i smak og at dere alle får en fantastisk jul!Jeg tror at min hemmelige venn er Frk Spent?
Helt riktig og d morsomme er at j trakk Anna1984 som min hemmelige venn, så vi hadde hverandreJeg tipper at min hemmelige venn er baby<3mai
Er så overveldet over alt det fine jeg fikk!