Hemmelig venn runde???

ORIGINAL: Emba_Larsen

Har hatt ansvaret for et par runder hemmelig venn.
I den ene var det ei som ikke fikk, og hun som skulle sende gav heller ikke lyd fra seg.
Så da endte jeg opp med å kjøpe en selv til hun som ikke fikk.

Så snill du er...ga hun ikke lyd i fra seg i det hele tatt, tenker på litt lyd i andre tråder? Utrolig slemt gjort spør du meg!

ORIGINAL: *Sperminator*

I den ene var det ei som ikke fikk, og hun som skulle sende gav heller ikke lyd fra seg.

Så snill du er...ga hun ikke lyd i fra seg i det hele tatt, tenker på litt lyd i andre tråder? Utrolig slemt gjort spør du meg!

nei, ikke i det heletatt, hun bare forsvant [8|]

ORIGINAL: *Sperminator*

nei, ikke i det heletatt, hun bare forsvant [8|]

Player! [:'(]

ORIGINAL: Someeone

Jeg var med på det engang, med det var på ett annet forum uten att jeg skal nevne sted...og da kjøpte jeg gave til min hemmelige venn, men mottok aldri noen gave selv[:@]

Tror det sjedde på hobby også men da tror jeg hun som hadde med det og gjøre
laga en egentråd om det var andre som var intresert i og være med på en vandre
pakke til stakkaren som ikke fikk noe gave. Og hun som fikk den fikk en gave som
alle hadde vært med på [:)] Så om det skulle skje her inne så er jeg ihvertfall med
på og lage en gave erstattning om det skulle skje, hvis andre også er det da [:)]

Nei, det ble ikke noe av...HUn som skulle sende hadde vært sjuk og ikke fått sendt av gårde til fristen...Men hun som manglet fikk gaven sin fra sin hemmligvenn tilslutt...

Men ja, husker det ble en stor ståhei av det...

SÅ er viktig å ta vare på adressen den som har ansvaret...

ORIGINAL: *MaCa*

ORIGINAL: Someeone

Jeg var med på det engang, med det var på ett annet forum uten att jeg skal nevne sted...og da kjøpte jeg gave til min hemmelige venn, men mottok aldri noen gave selv[:@]

Tror det sjedde på hobby også men da tror jeg hun som hadde med det og gjøre
laga en egentråd om det var andre som var intresert i og være med på en vandre
pakke til stakkaren som ikke fikk noe gave. Og hun som fikk den fikk en gave som
alle hadde vært med på [:)] Så om det skulle skje her inne så er jeg ihvertfall med
på og lage en gave erstattning om det skulle skje, hvis andre også er det da [:)]

Nei, det ble ikke noe av...HUn som skulle sende hadde vært sjuk og ikke fått sendt av gårde til fristen...Men hun som manglet fikk gaven sin fra sin hemmligvenn tilslutt...

Men ja, husker det ble en stor ståhei av det...

SÅ er viktig å ta vare på adressen den som har ansvaret...

Godt å komme med erfaringer, det gjør oss rikere [:D]

I'm in![:D]

Vil også være med![:)]

Men skal vi kjøpe noe til babyene eller mammaene? Er jo bare ca 1 mnd til de aller fleste skal på ul, skal ikke vente til det da?[:)]

Men uansett være med!!![:D]

Men når man skal lage ønskeliste så kan jo hver enkelt skrive om de ønsker seg noe til baby eller seg selv da? [:)]

Jeg håper vi er såpass voksne alle kvinner at vi klarer å gjennomføre dette når vi har meldt oss på.

Gleder meg til gaven kommer i posten!!!

Skal ut en av de nærmeste dagene å shoppe gave.....blir moro!!! :-)

Back
Topp