Hemmelig venn runde???

ORIGINAL: Someeone

Men vi skal jo ikke vite hvem vi skal sende gaver til ? [8D]
Så om vi tar det nå eller siden, eller begge deler spiller da
vell ingen rolle ? [:-]

Nei, jeg veit jo att vi ikke skal vite det da[:D] det som er er att siden Emba_Larsen har tatt på seg ansvaret da så må jo alle sende adresse og navn til henne slik hun får dele ut hemmelig venner til oss.... men men.... greit no.... dem vi sender til fr vi jo vite hvem er og da er det jo mulighet for att hun kan si att den du skal sende til venter en gutt f.eks.... [:D] men vi kan godt ta flere runder med hemmelig venn!!! kjempe gøy det [:D]

ORIGINAL: *oppsideisi*

Men vi skal jo ikke vite hvem vi skal sende gaver til ? [8D]
Så om vi tar det nå eller siden, eller begge deler spiller da
vell ingen rolle ? [:-]

Nei, jeg veit jo att vi ikke skal vite det da[:D] det som er er att siden Emba_Larsen har tatt på seg ansvaret da så må jo alle sende adresse og navn til henne slik hun får dele ut hemmelig venner til oss.... men men.... greit no.... dem vi sender til fr vi jo vite hvem er og da er det jo mulighet for att hun kan si att den du skal sende til venter en gutt f.eks.... [:D] men vi kan godt ta flere runder med hemmelig venn!!! kjempe gøy det [:D]

Ja altså jeg ble litt gira på dette nå jeg [:D] Gleder meg til og dra å handle inn [:)]

men er ikke hemmeligvenn sånn at den som sender vet hvem de sender til (nick) men man vet ikke hvem man får pakke fra?.. så at det er det man skal gjette? sånn jeg har vært med på før ihvertfall..

ORIGINAL: SunShin

men er ikke hemmeligvenn sånn at den som sender vet hvem de sender til (nick) men man vet ikke hvem man får pakke fra?.. så at det er det man skal gjette? sånn jeg har vært med på før ihvertfall..

Jeg vet ikke [:-] Har ikke vært med på slikt før [&o]

jeg er med!![:D]

For sist fikk jeg ett nick og navn og adr jeg skulle sende til. jeg la med ett brev med hint om hvem jeg var å så skulle hun gjette..
Men bare vært med på det 1 gang [:)]

ORIGINAL: SunShin

jepp, det er det:)

me 2 me2 me2:)

moro med hemmelig gave[:)]

Du får vite hvem du skal sende til ja, men ikke hvem du får fra..

Skal fikse en egen tråd med påmelding om litt[:)]

Å det er ikke alle som ska vite ka d bi heller... Innkudert mæ[:)]

Forresten æ e me[:D][:)]

Vi må ha en frist også, og så håper jeg at alle sender pakkene sine avgårde. Det har seg dessverre noen ganger slik at ikke alle får pakkene sine, har ikke opplevd det selv, men har opplevd at andre på samme hemmeligvenn runden ikke har fått noe pakke i retur. Det er utrolig surt, ikke bare fordi det ødelegger for personen som blir rammet, men folk blir mer skeptisk til neste gang.

Jeg sier ikke at dere driver med sånt, ville bare ta opp emnet [:)] Som sagt, ingen av dere dette gjelder. Unnskyld hvis jeg lager dårlig stemning nå [8|]

ORIGINAL: *Sperminator*

Vi må ha en frist også, og så håper jeg at alle sender pakkene sine avgårde. Det har seg dessverre noen ganger slik at ikke alle får pakkene sine, har ikke opplevd det selv, men har opplevd at andre på samme hemmeligvenn runden ikke har fått noe pakke i retur. Det er utrolig surt, ikke bare fordi det ødelegger for personen som blir rammet, men folk blir mer skeptisk til neste gang.

Jeg sier ikke at dere driver med sånt, ville bare ta opp emnet [:)] Som sagt, ingen av dere dette gjelder. Unnskyld hvis jeg lager dårlig stemning nå [8|]

bra noen sier i fra.. for det er faktisk noen som ikke sender pakker[8|], så kjekt å si i fra på en fin måte[:)]

Jeg var med på det engang, med det var på ett annet forum uten att jeg skal nevne sted...og da kjøpte jeg gave til min hemmelige venn, men mottok aldri noen gave selv[:@]

ORIGINAL: Emba_Larsen

Kan ta det jeg.[:D]
Har en del fritid jeg trenger å fylle[:D][8D]

Fint...Da slipper jeg[8D]

ORIGINAL: *Emma08*

bra noen sier i fra.. for det er faktisk noen som ikke sender pakker[8|], så kjekt å si i fra på en fin måte[:)]

Jepp, syns det er litt viktig å ta opp! [:)]

ORIGINAL: *oppsideisi*

Jeg var med på det engang, med det var på ett annet forum uten att jeg skal nevne sted...og da kjøpte jeg gave til min hemmelige venn, men mottok aldri noen gave selv[:@]

Uuutrolig surt! Jeg husker selv at jeg ikke fikk sendt ut pakken min, var midt oppi flyttekaos, men ga beskjed til både forumet og til henne det gjaldt, og fikk litt ekstra tid på meg. Og pakken den ble sendt avgårde kåre til slutt, med en om forlatelse notis ved siden av! Man kan selvsagt gjøre feil, eller gå glipp av fristen, men da er det igjen viktig å gi beskjed til evnt den hemmelige vennen (hvis det har gått så langt) eller til hun som har ansvaret for runden. [:)]

jeg å vil [:D][:D]

Tror det sjedde på hobby også men da tror jeg hun som hadde med det og gjøre
laga en egentråd om det var andre som var intresert i og være med på en vandre
pakke til stakkaren som ikke fikk noe gave. Og hun som fikk den fikk en gave som
alle hadde vært med på [:)] Så om det skulle skje her inne så er jeg ihvertfall med
på og lage en gave erstattning om det skulle skje, hvis andre også er det da [:)]

Tror det sjedde på hobby også men da tror jeg hun som hadde med det og gjøre
laga en egentråd om det var andre som var intresert i og være med på en vandre
pakke til stakkaren som ikke fikk noe gave. Og hun som fikk den fikk en gave som
alle hadde vært med på [:)] Så om det skulle skje her inne så er jeg ihvertfall med
på og lage en gave erstattning om det skulle skje, hvis andre også er det da [:)]

Hørtes ut som en flott idé, men syns personen som har gjort det godt kan gjøre opp for seg. Er nesten som du letter på hennes samvittighet hvis du skjønner hva jeg mener. Men idéen er flott, for all del. Godt noen kan være gode oppi det som er litt mindre godt.

Har hatt ansvaret for et par runder hemmelig venn.
I den ene var det ei som ikke fikk, og hun som skulle sende gav heller ikke lyd fra seg.
Så da endte jeg opp med å kjøpe en selv til hun som ikke fikk.

Back
Topp