Hemmelig venn gjettetråd :)

I dag fikk jeg en gave fra min hemmelige venn :) det passet supert siden jeg sitter hjemme med en skikkelig dritt migrene. Tenkte vi kunne gjette på hvem som er vår hemmelige venn i denne tråden og ev. legge ved bilde.

Jeg tror min hemmelige venn er J02J06g09g13..

Stemmer det???

Jeg ble iallefall kjempeglad og jeg tror lillebror blir en kjekk kar i dette antrekket :)

Mammaen satte også pris på lepomade og kremen :)

Tusen takk :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Du! Vil du redigere dinn topp tråd, og ha med en liste over hvem som har fått? =) Så kan alle se hvem som har fått av hvem? =) Eller blir det lett å finne ut av sin hemmelige venn da? =P Her er ihvertfall de som har fått så langt ^^ :
Mottaker - Hemmelig venn
Sufla - J02J06g09h13
mamiii – JessJess
Ian77 – Kariness
gla’jenta78 - mamiii
 
Glemte dessverre å ta bilde og gavene er i bruk, og spist av ;)
Fikk carmex, drops, håndkrem, stilige servietter og kjøkkenhåndkler :)
 
Glemte dessverre å ta bilde og gavene er i bruk, og spist av ;)
Fikk carmex, drops, håndkrem, stilige servietter og kjøkkenhåndkler :)
Hva er carmex?

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Carmex = verdens beste lypsyl :)
 
dytter opp denne i håp om at noen fler har fått gave i dag! Venter fortsatt i spenning her!
 
Nå har jeg endelig også mottatt min gave! Jeg ble så glad da jeg åpna posten i dag :D For det første var den jo vakkert pakket inn i gavepapir :D

Photo 14.01.13 17 19 00.jpg

Og når jeg åpnet ble jeg enda mer glad:

Photo 14.01.13 17 20 15.jpg

Av alle ting jeg har kjøpt har jeg ikke kjøpt koseklut til gutten min, og ikke smokk-holder. Og dette er jo verdens fineste og mykeste jeg har sett! Ble helt vannvittig glad!

Nå til gjettingen: Hintet er som dere ser, "optimist". Da tenkte jeg først på Gla'jenta78, fordi å være glad er liksom optimistisk :p haha. MEN så kom jeg på en enda bedre ting, og det var at det kanskje er Niceday?? :D:D Det er jo optimistisk! :D Eller?
 
Jeg fikk en skikkelig goooooodisgave i posten i dag! Var sååå mye fint og kult! Jeg fikk;

Lypsyl
Kindersjokolade (all gone :p)
To forskjellige te typer
Masse prøver på ulike rense produkter til kropp og sjel
Ansiktsmaske
Babyteppe
To fine bomulls luer til småen
Tre par sokker til småen
Og ja!! :-D

Såååå mye fint og jeg er såå overrasket! Gaven var jo over ALL forventning og tuuuusen takk til Lillespire!! Jeg gjetter at det er deg utfra hintet? Og om det er deg! Gooood bedring og håper du holder deg i noen lunne form i en del måneder til <3
 

Vedlegg

  • uploadfromtaptalk1358194457782.jpg
    uploadfromtaptalk1358194457782.jpg
    56,5 KB · Visninger: 17
Så masse fint dere har fått,venter fortsatt i spenning jeg.....
No må det sies at jeg har ikke fått vert i posten idag....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Kariness, du gjetta riktig på det første..optimist pga.nicket og fordi jeg alltid skriver et optimistisk svar på "redd for å miste" tråder, har trua på at vi alle kommer i mål :)
 
Kariness, du gjetta riktig på det første..optimist pga.nicket og fordi jeg alltid skriver et optimistisk svar på "redd for å miste" tråder, har trua på at vi alle kommer i mål :)

Søren at jeg backa ut av gjettinga mi altså :p haha.
Er så viktig med optimister på forum som dette! :D Tusen takk for gaven i hvert fall, var fantastisk <3
 
Jeg fikk en skikkelig goooooodisgave i posten i dag! Var sååå mye fint og kult! Jeg fikk;

Lypsyl
Kindersjokolade (all gone :p)
To forskjellige te typer
Masse prøver på ulike rense produkter til kropp og sjel
Ansiktsmaske
Babyteppe
To fine bomulls luer til småen
Tre par sokker til småen
Og ja!! :-D

Såååå mye fint og jeg er såå overrasket! Gaven var jo over ALL forventning og tuuuusen takk til Lillespire!! Jeg gjetter at det er deg utfra hintet? Og om det er deg! Gooood bedring og håper du holder deg i noen lunne form i en del måneder til <3

Jupp ;) hihi... flink du var å gjette!!! :) Godt du likte den!!! Håper den faller i smak både egenpleien og til den lille pjokken. <3klemmer
 
Mottok min "HEMMELIG VENN gave" i helgen. Ble så glad!!! En fuktighetstick fra BodyShop med min favorittduft kokos (hvordan kunne du vite?!!!) :) Skal vedlikeholde elastisiteten i huden. Brukes allerede morgen og kveld for å forebygge strekkmerker på magen :) DIGGER!!! Visste ikke om denne - men nå er den virkelig oppdaget og videre anbefalt!!!

Fikk også en nydelig LipGloss fra BodyShop. allerede fått plass i lomma mi, dvs : jeg digger den!
Får ikke tatt bilder nå, men får prøve å legge inn snart. Litt mye styr med flytting mm akkurat nå :)

Tipper min hemmelige venner : SNUFLA ?! :notworthy :love2 Tusen takk!!!
 
Bra du likte gaven kariness :)
 
Mottok min "HEMMELIG VENN gave" i helgen. Ble så glad!!! En fuktighetstick fra BodyShop med min favorittduft kokos (hvordan kunne du vite?!!!) :) Skal vedlikeholde elastisiteten i huden. Brukes allerede morgen og kveld for å forebygge strekkmerker på magen :) DIGGER!!! Visste ikke om denne - men nå er den virkelig oppdaget og videre anbefalt!!!

Fikk også en nydelig LipGloss fra BodyShop. allerede fått plass i lomma mi, dvs : jeg digger den!
Får ikke tatt bilder nå, men får prøve å legge inn snart. Litt mye styr med flytting mm akkurat nå :)

Tipper min hemmelige venner : SNUFLA ?! :notworthy :love2 Tusen takk!!!
Det stemmer :) bra du likte gaven :D


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Da har jeg henta pakken min også på posten. :D Pakken var veldig pent pakket inn med blått silkebånd. Sto også hint om at mor var født i 77, hadde en trollunge født 2010 og venter tidlig i mai.. Så nå har jeg snoka litt rundt, og tror det må være Ian77???

Inni pakka lå Babygiraffen Sophie.. Nydelig bite/pipe/ta på giraff som lille vil få masse glede av. :D Første leka hans. *ble utrolig glad*

Desverre så får jeg ikke lagt inn bilde fra mobilen for tiden, men giraffen ser slik ut: :D

sophie_the_giraffe_head.jpg
 
Da har jeg henta pakken min også på posten. :D Pakken var veldig pent pakket inn med blått silkebånd. Sto også hint om at mor var født i 77, hadde en trollunge født 2010 og venter tidlig i mai.. Så nå har jeg snoka litt rundt, og tror det må være Ian77???

Inni pakka lå Babygiraffen Sophie.. Nydelig bite/pipe/ta på giraff som lille vil få masse glede av. :D Første leka hans. *ble utrolig glad*

Desverre så får jeg ikke lagt inn bilde fra mobilen for tiden, men giraffen ser slik ut: :D

Vis vedlegget 2071
Du har helt rett:) godt Sophie falt i smak. Da jeg gikk trollet , fikk jeg høre at alle babyer måtte ha en Shophie:-0
 
Du har helt rett:) godt Sophie falt i smak. Da jeg gikk trollet , fikk jeg høre at alle babyer måtte ha en Shophie:-0

hehe, husker den var en greie man bare måtte ha sist jeg gikk gravid, :p Han fikk den aldri da, men nå kan lillebror kose seg med må ha leken. :D
Mannen ble veldig nysgjrrig på den siden det sto at at det stimulerte smakssansene i tilegg til all de andre, så han lurer fælt på hva den smaker. hehe
 
Back
Topp