Hemmelig venn gjettetråd :)

Snufla

Elsker forumet
I dag fikk jeg en gave fra min hemmelige venn :) det passet supert siden jeg sitter hjemme med en skikkelig dritt migrene. Tenkte vi kunne gjette på hvem som er vår hemmelige venn i denne tråden og ev. legge ved bilde.

Jeg tror min hemmelige venn er J02J06g09g13..

Stemmer det???

Jeg ble iallefall kjempeglad og jeg tror lillebror blir en kjekk kar i dette antrekket :)

Mammaen satte også pris på lepomade og kremen :)

Tusen takk :)

Veldig koselig om dere legger ut bilder av det dere har fått :)

Her er de som har fått gavene fra sin hemmelige venn så langt :)


Snufla fra J02J06g09g13
mamiii fra JessJess
Ian77 fra Kariness
gla’jenta78 fra mamiii
Kariness fra gla'jenta78
Lillespire2013 fra Snufla
JessJess fra Lillespire2013
J02J06g09g13 fra Ian77
besnik fra Niceday
Niceday fra besnik
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByTapatalk HD1357738189.968936.jpg
    ImageUploadedByTapatalk HD1357738189.968936.jpg
    226,8 KB · Visninger: 34
ohh hva var hintet ditt da? =D hihi! =D Så gøøy! Håper min gave kommer fram til min hemmelige venn i morgen! =D
 
ohh hva var hintet ditt da? =D hihi! =D Så gøøy! Håper min gave kommer fram til min hemmelige venn i morgen! =D
Hintet var at hun bor i nybygd hus. Venter gutt nr2, men sitt fjerde barn :) pluss at hun bor ikke så langt unna. Prøvde å finne presentasjonstråden for å dobbelsjekke litt, men fant den ikke. Så da håper jeg at jeg har rett likevel ;)

Håper min kommer frem snart også. Men litt moro at jeg fikk først. Sist gang jeg var med i oktober 2010 fikk jeg pakken lenge etter alle andre fordi det var feil postnummer på pakken. Blei jo ganske mye baluba også for hun stakkars hemmelige vennen min..


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Hintet var at hun bor i nybygd hus. Venter gutt nr2, men sitt fjerde barn :) pluss at hun bor ikke så langt unna. Prøvde å finne presentasjonstråden for å dobbelsjekke litt, men fant den ikke. Så da håper jeg at jeg har rett likevel ;)

Håper min kommer frem snart også. Men litt moro at jeg fikk først. Sist gang jeg var med i oktober 2010 fikk jeg pakken lenge etter alle andre fordi det var feil postnummer på pakken. Blei jo ganske mye baluba også for hun stakkars hemmelige vennen min..


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Hmm.. Det var ett lurt hint, gøy måte å hinte på! Frykter at min hemmelig venn ikke skjønner mitt.. haha, rimelig teit hint og hun må jo tro jeg er helt koko!
Jeg har jo fasiten på noen av dere, men hysjer inntil videre =) hehe!

Ja, da var det godt den kom fram i tide! Jeg frykter at min ble litt forsinket, tror postmannen hentet posten for tidlig på postkontoret på mandag, så er mulig den ikke ble sendt med posten før i går! Iløpet av uken SKAL den være fremme ellers blir jeg hormonell =P På vei er den i allefall! =D hehee
 
gleder meg til neste runde med hemmeligvenn! då er eg med!! :D bra om du tok hintet hennas uten å skjekke opp i det då :D då følger du godt med ;)
 
gleder meg til neste runde med hemmeligvenn! då er eg med!! :D bra om du tok hintet hennas uten å skjekke opp i det då :D då følger du godt med ;)
Sjekka i hvordan bor du tråden og nicket hennes sier jo sitt om barna så litt hjelp måtte nok til :)


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Fantastisk gave du fikk da! :D dette blir så gøy! Når alle får gavene sine og alle gjetter! Blir så spennende :D :D
 
:D Det er fra meg. :) Kanskj jeg gjorde det for lett? :p

Så bra at det falt i smak, hadde noe ikke sukkersøtt i bakhodet hele tiden. hehe
 
:D Det er fra meg. :) Kanskj jeg gjorde det for lett? :p

Så bra at det falt i smak, hadde noe ikke sukkersøtt i bakhodet hele tiden. hehe
Var veldig fint og passet bra til min smak :) var ikke for lett, bare passe lett ;) vi er bor jo ganske nærme hverandre så viss vi får til ett treff etterhvert så hadde det jo vært veldig kos :)


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Syns ikke cluet virker alt for lett. Snufla måtte jo gjøre litt research! :D Er jo ikke såååå gøy om man ikke har peiling en gang!
 
gleeeeder meg til jeg får min:::::
 
Var veldig fint og passet bra til min smak :) var ikke for lett, bare passe lett ;) vi er bor jo ganske nærme hverandre så viss vi får til ett treff etterhvert så hadde det jo vært veldig kos :)


Sent from my iPad using Tapatalk HD

JA det hadde vært veldig koselig. Kan jo dekke ganske mange kommuner rundt oss og treffes på midten. :D
 
Ja jeg venter! Det må da være noen fler som har fått? Selv ingenting i posten enda!
 
Back
Topp