Hemmelig venn gjettetråd :)

Har alle som har fått gave skrevet inn?
Ser ikke at min hemmeligvenn har fått sin:-(


Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Etter mangen dager med sykdom,har jeg endelig vert i posten og der låg min pakke fra min hemmeligevenn:)
Fikk en kjempe søt body og lilla bukse til snuppa i magen og en nydelig fotoramme som sklir rett inn i interiøret
her hos meg:) kjempe fornøyd:)
Ut fra hinta,lurer jeg på om niceday er min hemmeligevenn?

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Etter mangen dager med sykdom,har jeg endelig vert i posten og der låg min pakke fra min hemmeligevenn:)
Fikk en kjempe søt body og lilla bukse til snuppa i magen og en nydelig fotoramme som sklir rett inn i interiøret
her hos meg:) kjempe fornøyd:)
Ut fra hinta,lurer jeg på om niceday er min hemmeligevenn?

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
Hipp Hurra den kom frem :) Begynnte å bli skeptisk når det tok så lang tid..... :) Men ja, det er meg ja :)
- ble så forelska i buksa og boddyen at jeg måtte kjøpe til snuppa her også.. :p
 
Hipp Hurra den kom frem :) Begynnte å bli skeptisk når det tok så lang tid..... :) Men ja, det er meg ja :)
- ble så forelska i buksa og boddyen at jeg måtte kjøpe til snuppa her også.. :p
ja var kjempe søøøøt:tusen takk:
 
ingen pakke her enda....venter i spenning!! :D
 
Pakken min er kommet og åpnet - skal ta bilde og prøve å finne ut hvem av dere det er snart :) Må bare få storesnuppa i seng først!
 
og jeg sier takk til BESNIK :D

Tusen hjertelig takk for den nydelige gaven <3
Gikk å sikla på kjolen til lillesnuppa senest i dag, akkurat den jeg tenkte hun kunne ha i 50årsdagen til mamma i juni :) Hårpynten, jakka og pleddet kommer til å bli flittig brukt alt! Og lypsylen til mor er allerede tatt ibruk :)

img00013kv.jpg
 
og jeg sier takk til BESNIK :D

Tusen hjertelig takk for den nydelige gaven <3
Gikk å sikla på kjolen til lillesnuppa senest i dag, akkurat den jeg tenkte hun kunne ha i 50årsdagen til mamma i juni :) Hårpynten, jakka og pleddet kommer til å bli flittig brukt alt! Og lypsylen til mor er allerede tatt ibruk :)

*bilde kommer, fannt ut at det var 400bilder som ikke var overført til pc, så må få over de samtidig *
Kos at du likte det:)
Tenkte kjolen passet en jentete prinsesse:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Kos at du likte det:)
Tenkte kjolen passet en jentete prinsesse:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
Som sagt - midt i blinken :D Sambo sa det han og når han så den, at den blir fin på lille snuppa <3
 
Ja helt enig:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Back
Topp