Hemmelig venn.2014

Jeg er selvfølgelig med på dette! Ble glad når jeg så at fristen var utsatt siden jeg er ny på forumet fra i dag av :)

Hei alle som ville bli med på hemmelig venn :-)
Fristen er satt til fredag.25 april for å melde seg på.
Vi starter å sende pakker allerede uka etter :-)

Virker dette greit?
Jeg reiser på ferie å kommer hjem 24. Så derfor jeg satte denne datoen, tengte egentlig å starte tidligere men det får jeg ikke til.

Håper alle som har sagt de vil bli med på leken blir med å sender gaver så ingen står tomhendte! :-)

Kan du skrive litt om pris/ størrelse/ annet vi bør forholde oss til..?

Hadde vært kjekt å bli minnet på hva konseptet går ut på. Er så lenge siden vi snakket om det første gang :)

Det står på side 1 men vi satt vell en grense på 150-200.-kr? jeg fikk ingen konkrete svar om hvilken prisklasse vi skal forholde oss til men tror vi holder oss under 200.-kr :-)

Om dere vil sende pakken med sporing eller ikke er opp til dere da prisen blir litt høyere for sending med sporing.
Også om dere går inn på april eller mai jentenes forum ser dere hvordan de har spilt leken og hva de kjøpte så får dere kanskje noen ideer derfra :-) :-)

Ellers les på side 1 så står reglene der, avsender kan dere skrive på meg så dere ikke avslører dere selv. eller vi kan skrive navnene for de fleste her inne kjenner oss kun som nickname :-)

Back
Topp