Hemmelig venn.2014

Vi kan jo starte tidligere om vi kan gi ting som er for både gutt og jente? :)
Da kan vi starte i Januar istedet, kanskje vi finner mye fint på januarsalget ;-)
Eller er det greit med datoen som er satt synes dere? :)

For meg har det ingen betydelse om det er en gutt eller jente vad gäller färger. Är lite emot de typiske könsrollerna och tanken att man ska hålla sig till en viss färg beroende på kön (eller en viss typ av leksak). Både for att jag inte vill placera mitt barn i en mall (ge det en roll) som utgår från könet, men också for att jag tycker det ofta kan bli for mye. OK att ha några rosa plagg till sitt barn, men att BARA ha rosa eller lila tycker jag känns lite enformigt. Tycker om alla regnbågens färger... ;) Detta är en vanlig diskussion i Sverige numera, men verkar inte vara lika vanlig här i Norge. Men men... Ska inte börja den här i denna tråd nu :P

Så tillbaka till din fråga, ja vi kan gärna starta tidigare om ni andra vill! :)

Skal vi legge denne i Skjulte grupper?
Flere har et ønske om å ha den der for å være mer sikre, noe som jeg har full forståelse for :)

For å legge til .. Jeg er ikke den skjulte gruppa, såå jeg vil ha den her :p å det er sikkert flere som kommer inn, som ikke "får være med" pga. Reglene der xp

Man får være med der så lenge man har så så mange poeng evt. innlegg :-)
Men vi kan også ha den her, vil bare være sikker på at de som får en gave også sender en gave videre :-)

Men vi kan også ha den her, vil bare være sikker på at de som får en gave også sender en gave videre :-)
Sniker fra mars jeg. Vi har hemmelig venn der, og hadde en påmeldingstråd først. To av oss der inne organiserer alt. Sendte pm til de påmeldte etter fristen gikk ut for å melde seg på for å sjekke hvem som fortsatt var med.

Fikk bekreftelse fra de som fortsatt var med og vi to som organiserer delte navnene i to og delte ut hemmelig venn til alle. Alt gikk på pm mellom feks meg og de jeg hadde på min liste.

Er uansett aldri noen garanti for at alle sender gave men er snakk om tillit der :p

Lykke til :-)

Venter på lillesøster. Termin 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Ja, skjønte dt!:p men jeg synes det blir litt domt hvis det kommer inn nye, og eventuelt ikke har di poenga men likevel vil være med :-)

Jeg kan gjøre det som hun snikeren sa :-P hehehe
Sende en pm til alle påmeldte å høre om de fortsatt vil være med :-)

Er det en til som kan tenke seg å hjelpe til med å dele ut navn osv? :-)
Vært greit med en hjelpende hånd ;-)

Jeg er med :)

Hemmelig venn er alltid gøy, jeg er med :)

ikke lenge igjen nå ;-)

Jeg er med om resultatet er positivt. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

For meg har det ingen betydelse om det er en gutt eller jente vad gäller färger. Är lite emot de typiske könsrollerna och tanken att man ska hålla sig till en viss färg beroende på kön (eller en viss typ av leksak). Både for att jag inte vill placera mitt barn i en mall (ge det en roll) som utgår från könet, men också for att jag tycker det ofta kan bli for mye. OK att ha några rosa plagg till sitt barn, men att BARA ha rosa eller lila tycker jag känns lite enformigt. Tycker om alla regnbågens färger... ;) Detta är en vanlig diskussion i Sverige numera, men verkar inte vara lika vanlig här i Norge. Men men... Ska inte börja den här i denna tråd nu :p

Så tillbaka till din fråga, ja vi kan gärna starta tidigare om ni andra vill! :)

Enig med du.

Jeg kommer til å ha okergult, olivengrønt, brunt, hvitt, flerfarget, gråblått uansett kjønn.

Rosa tror jeg nok jeg holder meg unna enn så lenge. Babyblå likeså. Syns ikke fargene er fine i det hele tatt, og jeg får helt hetta av rosa eller blå fløyel. Må såfall være noe strikket i grårosa og gråblå.

Har i uke 13 fått vite gutt, men skal til oul neste uke så vi får se da.

Ser ut som om jeg kan være med :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

snart starter vi! :-D

Når starter vi ?

Og hva skjer ved oppstart?

fristen for påmelding er 19.februar så da må dere damer sende meg en pm med navn og adresse. den som ikke har sendt meg pm innen 19.februar blir ikke med på leken å må vente på evt. neste runde om det blir en runde til senere :-)
hvordan leken foregår står på side 1 av dette innlegget

Back
Topp