Hemmelig venn-ønskeliste

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Vi er 7 som er med denne runden:D Nå som påmeldingsfristen er gått ut, er det på tide å komme med ønsker;) Vi setter som sist fristen til 200kr. Her liker vi mest dusefarger som beige,lyse rosa og lys lilla. Ønsker str.80 og gjerne ull. Ullsokker er også topp. Hårpynt blir vi glad for. Noe pynt til rommet. Glad i stjerner!! Så der er noen tips. Leker og bøker har vi nok;)

Last edited:
Har gutt og ønsker ting til gutt.:) Glad i lyse farger, eller marine blå. Veldig glad i ull. Ønsker Str 86 i klær.
Pynt til rommet eller en morsom leke liker vi også.:)

Her er det ei frøken som ønsker seg ull, alt i ull er bra! :D str 74
Ellers ønsker ho seg bøker ho kan bla i selv, leker har ho nok av. Og pynte til rommet, der går det i grått og rosa :) (ikke at det er så ille nøye, da!)

Har ingen spesielle ønsker til lillegutt :) både klær og leker er fint. Liker ikke veldig knæsje farger på klær :P han bruker str 80 nå, så 80 eller 86 blir bra :D

Eller fra 3 stk rettere sagt. Matte har aldri vært min greie;)

Bør kanskje legge inn mine heller enn å kommentere mattestykket :P

Er ingen spesielle ønsker herfra, men kan jo være fordel om det passer til gutt - er med mest fordi det er gøy, så ganske frie tøyler her. Bruker størrelse 86 straks :)

Eg har ikke hatt telefon i det siste så eg datt ut igjen fra her.

Vi liker alle regnbuens farger, klær i størrelse 80 eller større og bøker (som eg kan lese for hun) står på ønskelisten :D

Vi blir 6 stk. Dere får en pm i løpet av dagen

Heh.. en smule treig her men vi er med :D Ønsker helst klær i str 80 :) Ull er knall, men ingen must. Begynner å bli tynt utvalg i pysjeskuffen også ;)

Back
Topp