forever
Glad i forumet
OkFebruar 2014 hemmelig
03.02.14
Nr 2 på vei <3 13 februar <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OkFebruar 2014 hemmelig
03.02.14
50 tilsammen spiller Inge. rolle hvor på bv du skriver eller svarer. ja du melder deg inn hos hemmelig forum ansvarlig, etter at forumet er klartOkher må det inn med t-skje...
hehehe.. Hvorfor kan ikke vi alle bli med med engang?? Beklager om jeg stiller teite spørsmål
melder jeg meg bare inn også blir jeg godtatt når man har hatt 50 innlegg her på februar forum eller generelt på BV ?
![]()
Så bra! Takk50 tilsammen spiller Inge. rolle hvor på bv du skriver eller svarer. ja du melder deg inn hos hemmelig forum ansvarlig, etter at forumet er klart
03.02.14
Så bra! Takkda er vel jeg godt over 50 innlegg siden 2010 tenker jeg
![]()
Okher må det inn med t-skje...
hehehe.. Hvorfor kan ikke vi alle bli med med engang?? Beklager om jeg stiller teite spørsmål
melder jeg meg bare inn også blir jeg godtatt når man har hatt 50 innlegg her på februar forum eller generelt på BV ?
50 tilsammen spiller Inge. rolle hvor på bv du skriver eller svarer. ja du melder deg inn hos hemmelig forum ansvarlig, etter at forumet er klart
03.02.14
OkMå rette litt her, kriteriene for å få tilgang til en skjult gruppe er 50 innlegg inne på terminforumet, at man står på terminlisten og har vært medlem i over 30 dager![]()
Å ja, da leste jeg feil på den info siden.Må rette litt her, kriteriene for å få tilgang til en skjult gruppe er 50 innlegg inne på terminforumet, at man står på terminlisten og har vært medlem i over 30 dager![]()
Må rette litt her, kriteriene for å få tilgang til en skjult gruppe er 50 innlegg inne på terminforumet, at man står på terminlisten og har vært medlem i over 30 dager![]()
medlem i over 30 dager på babyverden eller her inne på feb14?
Ok da henger jeg også med! Skal ikke være lettBabyverden![]()
Nei ikke endaDen er ikke opprettet enda ?
Nei ikke enda![]()
Må de få ut fingeren!
Nummer to er på vei ♥ 18. Februar 2014
Må de få ut fingeren!
Nummer to er på vei ♥ 18. Februar 2014
Må rette litt her, kriteriene for å få tilgang til en skjult gruppe er 50 innlegg inne på terminforumet, at man står på terminlisten og har vært medlem i over 30 dager![]()
Åååh, men hva med meg? Som ikke har termin helt sikkert enda? Det blir i første halvdel av februar, men eksakt dato vet jeg ikke enda. Jeg vil også være med i hemmeligrommet
Xander 2760 g, 47 cm, 15.08.09
Termin februar, usikkert når![]()
Åååh, men hva med meg? Som ikke har termin helt sikkert enda? Det blir i første halvdel av februar, men eksakt dato vet jeg ikke enda. Jeg vil også være med i hemmeligrommet
Xander 2760 g, 47 cm, 15.08.09
Termin februar, usikkert når![]()