Hemmelig rom

• Trådstarter Trådstarter mrspurple
  • Opprettet Opprettet
Februar 2014 hemmelig

03.02.14
Ok :-) her må det inn med t-skje...:-) hehehe.. Hvorfor kan ikke vi alle bli med med engang?? Beklager om jeg stiller teite spørsmål:-) melder jeg meg bare inn også blir jeg godtatt når man har hatt 50 innlegg her på februar forum eller generelt på BV ? :-)

Nr 2 på vei <3 13 februar <3

Ok :-) her må det inn med t-skje...:-) hehehe.. Hvorfor kan ikke vi alle bli med med engang?? Beklager om jeg stiller teite spørsmål:-) melder jeg meg bare inn også blir jeg godtatt når man har hatt 50 innlegg her på februar forum eller generelt på BV ? :-)

50 tilsammen spiller Inge. rolle hvor på bv du skriver eller svarer. ja du melder deg inn hos hemmelig forum ansvarlig, etter at forumet er klart

03.02.14

50 tilsammen spiller Inge. rolle hvor på bv du skriver eller svarer. ja du melder deg inn hos hemmelig forum ansvarlig, etter at forumet er klart

03.02.14
Så bra! Takk :-) da er vel jeg godt over 50 innlegg siden 2010 tenker jeg :-)

Ok :) her må det inn med t-skje...:) hehehe.. Hvorfor kan ikke vi alle bli med med engang?? Beklager om jeg stiller teite spørsmål:) melder jeg meg bare inn også blir jeg godtatt når man har hatt 50 innlegg her på februar forum eller generelt på BV ? :)

03.02.14

Må rette litt her, kriteriene for å få tilgang til en skjult gruppe er 50 innlegg inne på terminforumet, at man står på terminlisten og har vært medlem i over 30 dager :)

Må rette litt her, kriteriene for å få tilgang til en skjult gruppe er 50 innlegg inne på terminforumet, at man står på terminlisten og har vært medlem i over 30 dager :)

Åååh, men hva med meg? Som ikke har termin helt sikkert enda? Det blir i første halvdel av februar, men eksakt dato vet jeg ikke enda. Jeg vil også være med i hemmeligrommet :eek:

Xander 2760 g, 47 cm, 15.08.09
Termin februar, usikkert når :p

Åååh, men hva med meg? Som ikke har termin helt sikkert enda? Det blir i første halvdel av februar, men eksakt dato vet jeg ikke enda. Jeg vil også være med i hemmeligrommet :eek:

Det er lov å gjette litt på termin i begynnelsen, så oppdaterer man bare etter OUL :)
Jeg kan skrive deg på terminlista, 7. februar kanskje, så blir det ca midt på første halvdel?

Bare sett opp en dato t du vett det? Hvis d e i begynnelsen så kan du sei f.eks 7feb? Då e d midt i begynnelsen ;)

Back
Topp