Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Sånnsett ikke noe hast for min del, for jeg er så ny på forumet at jeg får ikke være med i noen hemmelig gruppe før om et par uker læll.
Jepp, må ha vært medlem en måned..Aah det er noe det også ja!
Aah det er noe det også ja!
Jepp, må ha vært medlem en måned..
Ja, god ide! Vil heller ha med folk som faktisk er skikkelig deltagende, enn folk som bare er med bare fordi de kan.Det bestemmer vi selv.
Jeg ser jo for meg at vi feks senker det kravet til 3 uker, (alt ettersom når vi får åpna den) men øker kravet om innlegg til 100 eller 150 eller noe. For det er fort gjort om man er med på leker, og det er fint at skjult forum ikke er suuuperlett å komme inn å. Da blir det så lite skjult likevel![]()
Ja, god ide! Vil heller ha med folk som faktisk er skikkelig deltagende, enn folk som bare er med bare fordi de kan.
(Og sånn sett kunne jeg vel egentlig tenkt meg at FB-gruppa etterhvert er for de som er med i den hemmelige gruppa.)

Hva skal egentlig til for å få gjort om reglene for hemmelig gruppe? Hvem bestemmer? Eller hvor mange av oss? Eller, ja?Det bestemmer vi selv.
Jeg ser jo for meg at vi feks senker det kravet til 3 uker, (alt ettersom når vi får åpna den) men øker kravet om innlegg til 100 eller 150 eller noe. For det er fort gjort om man er med på leker, og det er fint at skjult forum ikke er suuuperlett å komme inn å. Da blir det så lite skjult likevel![]()
Hva skal egentlig til for å få gjort om reglene for hemmelig gruppe? Hvem bestemmer? Eller hvor mange av oss? Eller, ja?
Se der ja!
Vi må vel begynne å tenke på navn også.
Sant! Men vi skal da finne på noe koselig vi ogDet må vi! Der er desember heldige, så mye koselig![]()

Åhhh, håper så inderlig jeg kan bli med i dennegruppa, men må enda vente nesten en uke før det er vits i å begynne å teste![]()