Hemmelig gruppe

:smiley-bounce015

Wow, her går det unnav! Plutselig virker ikke 5000 så langt unnav lenger.

200 over mål! Vi bør sikte høyere neste :hilarious:

Sånnsett ikke noe hast for min del, for jeg er så ny på forumet at jeg får ikke være med i noen hemmelig gruppe før om et par uker læll.

Aah det er noe det også ja!
Jepp, må ha vært medlem en måned..

Det bestemmer vi selv.
Jeg ser jo for meg at vi feks senker det kravet til 3 uker, (alt ettersom når vi får åpna den) men øker kravet om innlegg til 100 eller 150 eller noe. For det er fort gjort om man er med på leker, og det er fint at skjult forum ikke er suuuperlett å komme inn å. Da blir det så lite skjult likevel :p

Det bestemmer vi selv.
Jeg ser jo for meg at vi feks senker det kravet til 3 uker, (alt ettersom når vi får åpna den) men øker kravet om innlegg til 100 eller 150 eller noe. For det er fort gjort om man er med på leker, og det er fint at skjult forum ikke er suuuperlett å komme inn å. Da blir det så lite skjult likevel :p
Ja, god ide! Vil heller ha med folk som faktisk er skikkelig deltagende, enn folk som bare er med bare fordi de kan.
(Og sånn sett kunne jeg vel egentlig tenkt meg at FB-gruppa etterhvert er for de som er med i den hemmelige gruppa.)

Ja, god ide! Vil heller ha med folk som faktisk er skikkelig deltagende, enn folk som bare er med bare fordi de kan.
(Og sånn sett kunne jeg vel egentlig tenkt meg at FB-gruppa etterhvert er for de som er med i den hemmelige gruppa.)

Stemmer for det samme. Skulle egentlig venta med fb gruppe til da. Nå kan jo hvem som helst søke, og vi aner ikke hvem noen er :hilarious:

Det bestemmer vi selv.
Hva skal egentlig til for å få gjort om reglene for hemmelig gruppe? Hvem bestemmer? Eller hvor mange av oss? Eller, ja?

Hva skal egentlig til for å få gjort om reglene for hemmelig gruppe? Hvem bestemmer? Eller hvor mange av oss? Eller, ja?

Det er «vi». Tenker vi må lage en tråd når det nærmer seg. :)

Dere kan, som en samlet gruppe, endre på to av reglene:
  • Hvor lang tid man har vært medlem
  • Hvor mange innlegg man har skrevet før man kan få tilgang til skjult.
F.eks kan man øke til 150 innlegg og samtidig sette ned til 2-3 uker. 2 uker må man minimum ha vært medlem, det er absolutt nederste grense.

Om reglene skal endres må jeg få beskjed per PM av tilgangsansvarlig.
Husk at skjult gruppe er deres gruppe der dere sammen bestemmer.

9 innlegg til 2000.

Åhhh, håper så inderlig jeg kan bli med i denne gruppa, men må enda vente nesten en uke før det er vits i å begynne å teste :smiley-angelic001

Last edited:
Back
Topp