hemmelig forum

Askepott<3

Glad i forumet
Augustlykke 2015
606 innlegg i fra hemmelig forum. skravle i vei i dag!! :D
 
og det er jo også 2. søndag i advent. :) JUUULA ER HER SNART!
 
Ja, det er det også!! følger ikke helt med på adventsdagene denne gang :p julen nærmer seg i alle fall:D

Jeg har blitt like overrasket alle søndager i advent.. :p haha. Men nå har jeg fått det med meg. og vi skal tenne lys :)
 
Jeg har blitt like overrasket alle søndager i advent.. :p haha. Men nå har jeg fått det med meg. og vi skal tenne lys :)
Jeg pyntet ferdig til jul i går og da tok jeg opp adventstlysene fra i fjor og der var 3 av 4 tent haha, jeg bruker de i år og jeg:p
 
Jeg pyntet ferdig til jul i går og da tok jeg opp adventstlysene fra i fjor og der var 3 av 4 tent haha, jeg bruker de i år og jeg:p

Jeg har ikke advents lys, men jeg fant en neve lilla telys :p de får duge ;)
 
Bare 2 fulle arbeidsuker igjen til juleuken :D Når tenker dere å offentliggjøre graviditeten på arbeidsplassen?
 
Jeg har bestilt meg ultralyd 17/01 :) er da 11+1 :)

Tenker å fortelle det på jobb etter det ;) i hvertfaill hvis formen holder seg bra og at jeg kan fungere som normalt på jobb :)
 
Bare 2 fulle arbeidsuker igjen til juleuken :D Når tenker dere å offentliggjøre graviditeten på arbeidsplassen?
Måtte fortelle det på torsdag for jeg trenger tilrettelegging! Vi er bare 4 ansatte så fortalte det like godt til alle! :)
 
Er det ikke kriterier en selv også må oppfylle for å komme inn på hemmelig forum?

"Regler vedr. skjulte grupper:

- Terminforumet må ha minimum 3000 innlegg totalt før dere kan få en skjult gruppe. Hvis dere ønsker en skjult gruppe så må dere i lag finne et navn, deretter sender en av brukerne en melding til Forumansvarlig.

I lag med mange av dere som tilhører termingruppene har vi nå utarbeidet disse kriteriene:
Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)"
 
"Regler vedr. skjulte grupper:

- Terminforumet må ha minimum 3000 innlegg totalt før dere kan få en skjult gruppe. Hvis dere ønsker en skjult gruppe så må dere i lag finne et navn, deretter sender en av brukerne en melding til Forumansvarlig.

I lag med mange av dere som tilhører termingruppene har vi nå utarbeidet disse kriteriene:
Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)"

Åh, jeg har ikke vært medlem på BV i mer enn to uker tipper jeg! :p
 
Går det an å se noen plass hvor mange innlegg man har lagt inn på terminforumet?
 
rett over 500 innlegg igjen!! ble mest skravling på Fredag ja:p
 
Back
Topp