cleo_84
Gift med forumet
ORIGINAL: MonicaM
ORIGINAL: *Marsipanjenta*
Trodde det var et forum for august 2010 jenter. Et sted hvor vi kunne skrive ting vi ikke ville skrive på et åpent forum. Men det er tydeligvis et forum for utvalgte augustjenter. De som er mest aktive. Gidder ikke være mer aktiv "bare" for å være inne i gjengen! Tror dere virkelig at det bare er de som ikke skriver noe som sladrer?? Hørtes litt naivt ut! Dessuten er jeg imot utestenging! Og det er det dere driver med! Barnslig!
Det har vel hele veien blitt poengtert at det er et forum for aktive BV august jenter?
Utestegning er helt feil ord etter min mening. Er man aktiv er man ikke utestengt.
10 innlegg siden høsten 2010 eller januar 2011 er vel ikke mye å be om synes nå jeg.
Er jo ikke utestenging hvis man kan komme inn igjen hvis man ønsker å være aktiv??? Hvis man stenger ute bestemte personer og holder de ute ja, men det gjøres ikke her. Her sier man bare at svar nå på noen tråder når du først har rompa di der inne, så blir du der. Og det å dømme oss som fremdeles er der inne nedenom og hjem, er skikkelig stygt. Bare fordi vi er mer aktive enn deg....