hemmelig forum...

ORIGINAL: MonicaM

ORIGINAL: *Marsipanjenta*

Trodde det var et forum for august 2010 jenter. Et sted hvor vi kunne skrive ting vi ikke ville skrive på et åpent forum. Men det er tydeligvis et forum for utvalgte augustjenter. De som er mest aktive. Gidder ikke være mer aktiv "bare" for å være inne i gjengen! Tror dere virkelig at det bare er de som ikke skriver noe som sladrer?? Hørtes litt naivt ut! Dessuten er jeg imot utestenging! Og det er det dere driver med! Barnslig!

Det har vel hele veien blitt poengtert at det er et forum for aktive BV august jenter?
Utestegning er helt feil ord etter min mening. Er man aktiv er man ikke utestengt.
10 innlegg siden høsten 2010 eller januar 2011 er vel ikke mye å be om synes nå jeg.

Er jo ikke utestenging hvis man kan komme inn igjen hvis man ønsker å være aktiv??? Hvis man stenger ute bestemte personer og holder de ute ja, men det gjøres ikke her. Her sier man bare at svar nå på noen tråder når du først har rompa di der inne, så blir du der. Og det å dømme oss som fremdeles er der inne nedenom og hjem, er skikkelig stygt. Bare fordi vi er mer aktive enn deg....

ler så jeg griner av enkelte av dere.
er jo overhode ikke snakk om å stenge noen ute, er vell heller snakk om at de som bare er registrert der ALDRI skriver noe.
hva er vitsen med og være der om dere liksom ikke gidder å skrive bare lese ?

å selfølgelig, om dere ønsker dere inn igjen så er dere velkommne[;)]

ORIGINAL: *Kula*

ler så jeg griner av enkelte av dere.
er jo overhode ikke snakk om å stenge noen ute, er vell heller snakk om at de som bare er registrert der ALDRI skriver noe.
hva er vitsen med og være der om dere liksom ikke gidder å skrive bare lese ?

å selfølgelig, om dere ønsker dere inn igjen så er dere velkommne[;)]

Men nå skal det være sagt at du har litt dårlig humor da, Kula [:D]

Just kidding [;)]

eg må innrømma eg av og te e inne og ser..lettere å gå inn her på bv enn det andre forumet..glemme det litt ut.. eg svare ikke på alt heller som sagt det står jo sikkert 20 stk av det samme svaret..men det e greit å lese og uten å trenge å svare.. ska godt gjørs å svare på alt..selv om eg har mer en 10 innlegg så e eg ikke der kver dag...desverre..

om dere som er "sinte" for at dere er blitt sletta hadde vært så aktive, så hadde dere fått med dere det at alle under 10 innlegg vil bli sletta [;)]
Det står i tråden om sletting der inne, å grunnen til slettinga er rett å slett pga at noen slarver om andre brukere noe som IKKE er aktuelt.
å det var ei hel liste over brukere registrert før jul som hadde under 10 innlegg, om en bruker ikke klarer å få skrevet mer en 10 ganger på godt over en mnd (mange registrert i høst også)ja da sier det seg vell selv at denne brukeren ikke er aktiv.
Da er den jo bare mer der for å lese om andre, å det har vært MANGE tråder å svare på.

men om du ønsker og komme inn igjen så er du hjertelig velkommen, ingen som stenger deg ute.
Bare å registrere seg på nytt så er problemet løst[;)]

hmm.. eg trodde ikje eg hadde under 10 innlegg heller eg då???

jeg er jo også mange ganger bare inne å leser.. er ikke alltid att jeg føler meg i humør til å bidra med noen kloke svar og/eller meninger..! men har jo i løpet av de mnd jeg har vært med der inne klart å legge fra meg mer enn 10 innlegg..! og det er ett forum hvor vi snakker om mye som er veldig personelig, og når da noen opplever att ting de kun har fortalt inne på det lukka forumet plutselig blir snakket om på utsiden ja da skjønner jeg att mange blir skeptiske til dere som kun er inne å leser..
tenk om det var dere det gjaldt..?
jeg hadde IKKE blitt spesielt glad om noen hadde sladret om ting jeg hadde skrevet der inne..!
å til dere som faktisk har lyst å inn igjen så er det bare å spørre[:)] er jo ingen som blir STENGT ute!! men mange av de som har blitt slettet har vel ikke lagt merke til det en gang pga den grunnen att de ikke har vært aktive!!

så slutt å vær så nærtagende!! er bare å spørre om å komme inn igjen, er jo tilfeldig hvem som har blitt slettet..! de har jo ikke gått etter bestemte personer, men de som har få eller ingen innlegg[:)]

ORIGINAL: maric

jeg er jo også mange ganger bare inne å leser.. er ikke alltid att jeg føler meg i humør til å bidra med noen kloke svar og/eller meninger..! men har jo i løpet av de mnd jeg har vært med der inne klart å legge fra meg mer enn 10 innlegg..! og det er ett forum hvor vi snakker om mye som er veldig personelig, og når da noen opplever att ting de kun har fortalt inne på det lukka forumet plutselig blir snakket om på utsiden ja da skjønner jeg att mange blir skeptiske til dere som kun er inne å leser..
tenk om det var dere det gjaldt..?
jeg hadde IKKE blitt spesielt glad om noen hadde sladret om ting jeg hadde skrevet der inne..!
å til dere som faktisk har lyst å inn igjen så er det bare å spørre[:)] er jo ingen som blir STENGT ute!! men mange av de som har blitt slettet har vel ikke lagt merke til det en gang pga den grunnen att de ikke har vært aktive!!

så slutt å vær så nærtagende!! er bare å spørre om å komme inn igjen, er jo tilfeldig hvem som har blitt slettet..! de har jo ikke gått etter bestemte personer, men de som har få eller ingen innlegg[:)]

Bra sagt

ORIGINAL: skruen med spire

om dere som er "sinte" for at dere er blitt sletta hadde vært så aktive, så hadde dere fått med dere det at alle under 10 innlegg vil bli sletta [;)]
Det står i tråden om sletting der inne, å grunnen til slettinga er rett å slett pga at noen slarver om andre brukere noe som IKKE er aktuelt.
å det var ei hel liste over brukere registrert før jul som hadde under 10 innlegg, om en bruker ikke klarer å få skrevet mer en 10 ganger på godt over en mnd (mange registrert i høst også)ja da sier det seg vell selv at denne brukeren ikke er aktiv.
Da er den jo bare mer der for å lese om andre, å det har vært MANGE tråder å svare på.

men om du ønsker og komme inn igjen så er du hjertelig velkommen, ingen som stenger deg ute.
Bare å registrere seg på nytt så er problemet løst[;)]

hmm.. eg trodde ikje eg hadde under 10 innlegg heller eg då???

om du har blitt sletta så hadde du nokk det, men selfølgelig så er du som alle andre velkommne inn dit igjen.
vi ønsker overhodeikke å stenge noen ute,.

ikke mer å si!!

Trodde det var et forum for august 2010 jenter. Et sted hvor vi kunne skrive ting vi ikke ville skrive på et åpent forum. Men det er tydeligvis et forum for utvalgte augustjenter. De som er mest aktive. Gidder ikke være mer aktiv "bare" for å være inne i gjengen! Tror dere virkelig at det bare er de som ikke skriver noe som sladrer?? Hørtes litt naivt ut! Dessuten er jeg imot utestenging! Og det er det dere driver med! Barnslig!

Men les hva vi skriver da!
Det er ikke snakk om utestenging!
Men 10 innlegg fra høsten til januar??
Hele vitsen med forumet er jo at vi kan dele ting som vi ikke vil at hele verden skal vite. Og vitsen blir borte om enkelte bare skal være der inne og lese. Som Vugge sier, er det så vanskelig å skrive "en klem til deg", "god bedring" eller hva det måtte være?
Har du lyst inn på forumet så får du det.
Har du ikke fått det, så har det vært utestenging.
Det er jo ikke for å være slem at dette blir gjort, men for å få medlemmene til å føle seg trygge der inne.

hehe herregud så denne skulle ta av...

må si noen ord jeg også...
jeg fårstår godt at de som ikke har under 10 innlegg kan bli sletta... MEN det går da an å gi et pip om det, jeg har over 10 innlegg og hadde ikke fått dette med meg..

synst at de som har under kunne fått en varsel slik at de kunne fått sjangs til og svart..
synset det var ganske brutalt å bare kaste folk ut sånt..
fårstår godt at folk blir irriterte, det hadde jeg også blitt
det kan like gjerne være aktive brukere på forumet som slader...

ORIGINAL: Vugge

Hadde egentlig ikke tenkt til å svare i det hele tatt her, men det her syns jeg blir for dumt! ...[&:]
Folk klarer jo å svare her på BV og her må man jo ikke logge seg inn engang for å lese. Det MÅ man der, og da tar det ikke mange sekundene å skrive "Klem til deg" eller "Håper det ordner seg" eller noe annet enklelt når folk har det tungt?
At man ikke har noe å svare syns jeg er rart for det er sjeldent folk spør om noe konkret der inne. De fleste lufter personlige problemer og trenger kanskje noen gode ord.
For meg er det samme om man leser eller svarer men det ble jo tatt opp det her med 10 innlegg for to måneder siden. Det ble sendt mail om det også så det er ikke noe som ble gjort på sekundet i går!
De fleste som har sagt noe i den tråden her har jo hatt over 10 innlegg på BV siden den tiden så da ser jeg ikke det store problemet med å ha det samme der?..[8|] 
Syns det er synd at det blir så mye greier rundt det her..

signerer alt her!!  Synes det blir utrolig dumt å bare skulle lese tråder hvor folk lufter hjertet sitt med noe de kanskje ikke tør snakke åpent om, for så å bare logge ut uten å legge igjen en liten kommentar.. Evt dele noe selv.. !  Man trenger ikke være der inne for å kunne spørre om babyting; det har man dette forumet til..

ORIGINAL: mamma.til.2

jeg fårstår godt at de som ikke har under 10 innlegg kan bli sletta... MEN det går da an å gi et pip om det, jeg har over 10 innlegg og hadde ikke fått dette med meg..

synst at de som har under kunne fått en varsel slik at de kunne fått sjangs til og svart..

men hva er vitsen med og være der om man ALDRI skriver bare leser hva andre skriver ?
og det ble skrevet en tråd om dette på tirsdagen.

Grunnen til at det ble sletting var rett å slett pga at en bruker ikke klarte å holde kjeft om hva som ble skrevet, denne brukeren var bare innom for å LESE å hadde skrevet FÅ innlegg.

Om andre ønsker å komme inn så er det jo bare å melde seg inn igjen da, ikke vannskeligere en det[;)]

må være lov å si at jeg er uenig i de reglene som er satt! synes det er synd at de som har lyst til å være inne på "hemmelig" forum men som ikke har skrevet 10 innlegg blir kasta ut... synes ikke noen skal bestemme hvor mange innlegg man må skrive for å være der inne, så lenge man hører til august 2010... sånn nå har jeg sagt det jeg mener og gidder ikke diskurtere det mer!

Men hvorfor vil du være der hvis du ikke gidder kommentere ELLER dele noe selv..? Da kan du jo bare være her inne og få svar på spørsmålene dine..?

Men hvorfor vil du være der hvis du ikke gidder kommentere ELLER dele noe selv..? Da kan du jo bare være her inne og få svar på spørsmålene dine..?

Signerer på denne!

ORIGINAL: mamma.til.2

men hva er vitsen med og være der om man ALDRI skriver bare leser hva andre skriver ?
og det ble skrevet en tråd om dette på tirsdagen.

Grunnen til at det ble sletting var rett å slett pga at en bruker ikke klarte å holde kjeft om hva som ble skrevet, denne brukeren var bare innom for å LESE å hadde skrevet FÅ innlegg.

Om andre ønsker å komme inn så er det jo bare å melde seg inn igjen da, ikke vannskeligere en det[;)]

da burde DEN personen bli sletta

DEN personen  ER sletta[;)]

ORIGINAL: Nataleen

må være lov å si at jeg er uenig i de reglene som er satt! synes det er synd at de som har lyst til å være inne på "hemmelig" forum men som ikke har skrevet 10 innlegg blir kasta ut... synes ikke noen skal bestemme hvor mange innlegg man må skrive for å være der inne, så lenge man hører til august 2010... sånn nå har jeg sagt det jeg mener og gidder ikke diskurtere det mer!

ja det lurer virkelig jeg og på

Jeg var veldig uenig i at man skulle sette et minimumskrav på hvor mange innlegg man skal ha for at man skal få lov til å være der.
MEN da det var snakk om det første gangen, fikk jeg ingen mail eller forvarsel. Og 10 innlegg er gjort på et svipp. Jeg har nesten ikke vært der, pga tidsmangel og ferie og slikt, men har allikevel klart å få over 100 innlegg... (JADA - jeg er ei skravlekjerring, men ikke der inne...).

Det er jo ingen sak å diskutere en gang, da det bare er å sende en pm til en av mod. om at dere vil inn igjen.....[8|][:-][&o]

Back
Topp