Vi har tenkt å gifte oss på tinghuset og avsløre det i julekortene. Noen som har noen gode ideer til hvordan vi kan gjøre det? Eller andre måter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, lykke til! (Da er jeg sikker på at min mor ville blitt skuffet)
Vi hadde "hemmelig" bryllup på tinghuset. Nærmeste familie viste det og var med. Våre mødre var forlovere. Vi skiftet status til gift på facebook samme kvelden som vi gifta oss. Vi fikk i grunn ganske mange reaksjoner. Hadde selskap 3 mnd etter at vi gifta oss.
Synd å høre om din mor. Jeg tenker også på hvor skuffet jeg ville blitt om mine barn hadde gjort det uten å si i fra. Ville nok sagt det til hans mor og heller latt det være hemmelig for resten og sendt ut noe kult til de andre. Dette er jo deres valg, så svigermor kan jo ikke si noe på det, men da vet hun det hvertfall og kan føle seg litt forskjellsbehandlet fra resten av gjengen. Hun er jo tross alt en mor.Hadde min mor levd hadde jeg kanskje tenkt litt annerledes på det, så jeg ser den.
Svigermor kommer nok kanskje til å bli litt skuffet ja.
Hadde en hvit kjole og blomster. Og mamma betalte for fotograf så vi fikk bilder fra dagen. Ja noen ble skuffa men mest overrasket skuffa. Vi bestemte oss for datoen 4 uker før også så vi fikk overrasker de som skulle komme også. Hehe. Ikke hver dag man ringer mammaen sin og spør om hu kan være forlover om 4 uker. Svigermor holdt på å dette ut av stolen. Hehe. Var veldig gøy. De fleste gratulerte oss og kom med gaver dagen etter osv. Men nå har vi ikke offentliggjort at jeg er gravid med nr 2 heller da. Så blir morsomt når han kommer i januar. Jeg synes sånne ting er morsomt og at det går ann å overraske folk uten at det blir noe tull av det.Hadde du kjole og blomster?![]()
Var det noen som ble skuffet?
Dynes ikke noe om hemmelige bryllup, med mindre det er en veldig god grunn for det.
Rett og slett dårlig gjort ovenfor familien etter min mening. Har opplevd det med ei i familien min, og ho mista kontakt med mange etterhvert, for det var mange som rett og slett ble så såret over det, spesielt de eldre i familien.
Det var spesielt. Man gifter seg for egen del, ikke andres behov for festligheter og deltagelse. Vi giftet oss i hemmelighet, det vil si at vi inkluderte aller nærmeste familie. Hadde noen kuttet kontakten med oss pga det, vær så god..Dynes ikke noe om hemmelige bryllup, med mindre det er en veldig god grunn for det.
Rett og slett dårlig gjort ovenfor familien etter min mening. Har opplevd det med ei i familien min, og ho mista kontakt med mange etterhvert, for det var mange som rett og slett ble så såret over det, spesielt de eldre i familien.
Dynes ikke noe om hemmelige bryllup, med mindre det er en veldig god grunn for det.