Helst ikke så kjapt for min del. Jeg er på jobb enda! Og arbeidsplassen min er på sjøen. Tror jeg skulle blitt jævlig stressa da!Jaaa, baby kom uuuut ! Om 2 dager passer fint ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helst ikke så kjapt for min del. Jeg er på jobb enda! Og arbeidsplassen min er på sjøen. Tror jeg skulle blitt jævlig stressa da!Jaaa, baby kom uuuut ! Om 2 dager passer fint ;-)
Helst ikke så kjapt for min del. Jeg er på jobb enda! Og arbeidsplassen min er på sjøen. Tror jeg skulle blitt jævlig stressa da!
Jeg tenker da selvfølgelig at den sover etter turen, ute. Kan jo åpne et vindu, men tror jeg ville hørt det bedre med en babycall. Eller følt meg sikrere.Blir nok det her også.. på trilleturene er det vel ikke no behov, men om de sover ute i vogn kan det sikkert være greit om de står et sted en ikke hører dem.. tenker at det sikkert tar et par uker før vi kommer så langt.. får se
Ikke så langt til land, men likevel! 3,8 mil hjem og 2 timer til med kjøring, minst til sykehus.. puh!Hehe, ja det hadde jeg også blitt :-D
jada.. alt etter hva man føler selvfølgelig.. og hvordan man bor!Jeg tenker da selvfølgelig at den sover etter turen, ute. Kan jo åpne et vindu, men tror jeg ville hørt det bedre med en babycall. Eller følt meg sikrere.
Selvfølgelig! Kjæresten er også veldig enig. Heldigvis. Han synes det begynner å bli nok pengebruk nå. Haha!jada.. alt etter hva man føler selvfølgelig.. og hvordan man bor!
Ja, blir endel penger som går.. jeg "sparer" også noen innkjøp, i tilfelle svigers kommer og lurer på hva vi ønsker oss i barselgave.. forventer ingenting, men har noen ideer på lur som vi ikke trenger de første mnd.. de "kjeftet" litt på oss og sa vi ikke måtte kjøpe ALT før fødselSelvfølgelig! Kjæresten er også veldig enig. Heldigvis. Han synes det begynner å bli nok pengebruk nå. Haha!
Lurt det da! Har spart mye på å kjøpe mye brukt. Har to vogner til den nette sum av 3300,- tilsammen. Ei simo kombi og ei baby jogger city elite. Veldig fornøyd med det!Ja, blir endel penger som går.. jeg "sparer" også noen innkjøp, i tilfelle svigers kommer og lurer på hva vi ønsker oss i barselgave.. forventer ingenting, men har noen ideer på lur som vi ikke trenger de første mnd.. de "kjeftet" litt på oss og sa vi ikke måtte kjøpe ALT før fødsel
Ja, kan spare mye på det.. vi har arvet ekstremt mye, så kjøpt vogn og bilsete nytt av de store tingene.. ellers bare klær, madrasser, o.l. som er handlet nytt, og kjøpte lekegrind brukt som jeg skal pusse og maleLurt det da! Har spart mye på å kjøpe mye brukt. Har to vogner til den nette sum av 3300,- tilsammen. Ei simo kombi og ei baby jogger city elite. Veldig fornøyd med det!
Hehe.. jeg ville ha ny vogn og bilstol.. det var jeg sikker på.. men handler også litt om å kunne bruke det til flere barn og så har vi fått vogna av mamma og pappa da ;-) det hjelper jo mye! Harde ting og det som kan vaskes skikkelig har jeg ikke noe imot å kjøpe brukt! Synes gjenbruk er viktig! Alt for mye kjøp og kast!Er så greit når man finner noe som er pent brukt eller man føler man kan gjøre noe med. Sparer på sekkesvis med penger! Men alle mine venninner som har vært gravide sier også det. Ikke kjøp alt nytt, bare tull. Ikke gå i samme felle som meg liksom.;-)
Enig! Vognene jeg har skaffet meg ser nesten ikke brukt ut. Bare noen skjønnhetsfeil som ei ripe her og der og litt overflaterust på kurven under (som lett kan fikses med en sandblås eller noe). De holder nok. Og det fine med det er at simoen kan benyttes som sovevogn i barnehagen etter hvert. *tommel opp*Hehe.. jeg ville ha ny vogn og bilstol.. det var jeg sikker på.. men handler også litt om å kunne bruke det til flere barn og så har vi fått vogna av mamma og pappa da ;-) det hjelper jo mye! Harde ting og det som kan vaskes skikkelig har jeg ikke noe imot å kjøpe brukt! Synes gjenbruk er viktig! Alt for mye kjøp og kast!
Må ha begge deler tror jeg! ;-) Bare MÅ ha det! Men ser det med vasking..
Flott!! Takk.Ullinnlegg kan du kjøpe på apotek og barneforetninger ala barnas hus.
Engangsinnlegga kan du jo ha på innsiden av ull. Engangs er jo mye mindre enn de av ull. Og du må bare prøve deg frem på engangs hva som har best oppsugningsevne og som ikke gjør deg sår.
Jeg har kjøpt noen på ebay i bambus etter tips her inne.. Spent på hvordan de blir å brukeFlott!! Takk.
Jeg synes også tiden går så fort!! :-oJeg er 35+4 i dag har begynt så smått med fødebagen denne uka og har vasket ferdig alt babytøyet og handlet inn de siste tingene prøver å spare litt småtteri til permisjonsukene som å re opp sengen og organisere stellebordet så har jeg litt å tusle med når jeg venter men nå går tiden fort altså! Og heldige at det er påske nå og mye familiebesøk som får tiden til å gå fortere :-D