Helt krise hvis...

Takk for svar alle sammen.. Alle svar er jo som forventet og dere har helt rett. En uke fra nå tenker jeg at jeg vet mer, jeg får alltid tidlige tegn og positive tester ved evt graviditet. Blir så sinnsyyyykt flau hvis jeg er det, og for oss blir det jo en ufattelig tøff situasjon -har jo 4 fra 6 år og nedover fra før, minste er bare 7 mnd nå.. Burde jo ha skjønt, tenkt og visst bedre by now!!!!!!!!!Så teit...  Spesielt siden siste kom pga akkurat det samme-en altfor sen EL:dead:. Virker som at kroppen nå har prøvd, og sendt alle tegn på EL, ikke fått det til likevel, og nå prøver på nytt eller noe... Jeg fortjener alle mulige kommentarer om at det er uansvarlig, utrolig dumt, osv osv som vi evt kommer til å få av andre dersom dette skulle vise srg å være en spire:facepalm: Herlighet. Jaja. Elsker mine søte små altså, tenkte bare ikke ha så mange av dem!! :joyful:

Lykke til:Heartbigred du må oppdatere oss:angelic: ordner seg alltid, på en eller annen måte. Du får tenke at det sies at en aldri angrer på barna en har fått:wtf: «dreit» oss ut selv og får nå to tette med et års mellomrom. Hadde prevensjon men hjalp hvis ikke:troll:
 
Helt imot abort er en ting. Angrepille er noe annet. Og da bør du vel være like mye imot sterilisering. Høres for meg ut som du heller ønsker graviditet.
Angrepille lar ikke et evt befruktet egg feste seg, noe som i mine øyne da er abort, da jeg mener det er et liv fra befruktning :) Sterilisering hindrer sperm å komme til eggcellen, dermed skjer ingen befruktning. Så der er det forskjell ja.. Å skrive at jeg ønsker graviditet etter det jeg har skrevet er lite hyggelig synes jeg. Men litt typisk å få ukoselige kommentarer når man er imot abort da. Ja, jeg det vi har vært uforsiktige og dumme osv, men man kan være hyggelig likevel.
 
Man blir jo ikke "gravid" per def i det du har EL, å ta en angrepille gjør bare at egg og sædcelle ikke treffer hverandre. Det er rart å kalle det for abort, og at man er i mot det - enten kjenner man ikke til funksjonen av en angrepille eller så har man lyst å bli gravid da :p Det er som å si at man tar abort hver gang man har mensen - det KUNNE jo vært et barn...
 
Man blir jo ikke "gravid" per def i det du har EL, å ta en angrepille gjør bare at egg og sædcelle ikke treffer hverandre. Det er rart å kalle det for abort, og at man er i mot det - enten kjenner man ikke til funksjonen av en angrepille eller så har man lyst å bli gravid da :p Det er som å si at man tar abort hver gang man har mensen - det KUNNE jo vært et barn...

Angrepille er for meg mer definert som nødPREVENSJON, og ikke noe bedre eller verre enn å ta p-piller. Men ingen kan tvinge ts til å ta det da :p
Jeg tenker jo heller at et skyll med eddik kan være aktuelt ;) selv om det ikke akkurat er dokumentert med den effekten en angrepille har.
 
Kan jo anbefale oralsex om mannen sliter med å komme med kondom på, frem til snippingen er komplett. Men regner med ts egentlig vet om den muligheten :hilarious:
 
Man blir jo ikke "gravid" per def i det du har EL, å ta en angrepille gjør bare at egg og sædcelle ikke treffer hverandre. Det er rart å kalle det for abort, og at man er i mot det - enten kjenner man ikke til funksjonen av en angrepille eller så har man lyst å bli gravid da :p Det er som å si at man tar abort hver gang man har mensen - det KUNNE jo vært et barn...
Jeg ønsker helst ikke kommentarer fra deg i mine tråder, da du aldri har kommet med noe hyggelig mot meg i det hele tatt.
 
Synes denne tråden er litt ubetenksom å sette i «vi som prøver».. og ønsker graviditet mer enn noe annet. No offence.

Men du får jo bare vente å se da..
 
Synes denne tråden er litt ubetenksom å sette i «vi som prøver».. og ønsker graviditet mer enn noe annet. No offence.

Men du får jo bare vente å se da..


Jeg lurer mest på hvorfor jeg ikke har fått noen tilbakemelding på skylling av skjeden med eddik, jeg :p det er jo noe som bare gjør miljøet mindre gunstig, og burde være aktuelt for ts dersom en graviditet ikke er ønsket. Dessuten er det jo også ikke noe som kan sammenlignes med en abort eller en angrepille pga lav dokumentert effekt - med andre ord det perfekte tiltak :D
 
Synes denne tråden er litt ubetenksom å sette i «vi som prøver».. og ønsker graviditet mer enn noe annet. No offence.

Men du får jo bare vente å se da..
Jeg visste bare ikke hvor jeg kunne få svar fra noen som har god greie på EL-tester.. Har vært her inne flere år tidligere, og vet det stort sett er en flott gjeng her, og håper ingen blir lei seg!! Ser hva du mener, og har selv vært der at jeg prøvde og prøvde uten hell.. Skal legge tråden død nå.
 
Jeg lurer mest på hvorfor jeg ikke har fått noen tilbakemelding på skylling av skjeden med eddik, jeg :p det er jo noe som bare gjør miljøet mindre gunstig, og burde være aktuelt for ts dersom en graviditet ikke er ønsket. Dessuten er det jo også ikke noe som kan sammenlignes med en abort eller en angrepille pga lav dokumentert effekt - med andre ord det perfekte tiltak :D
Hehe bare fordi jeg ikke helt visste hva jeg tenkte om det der-spøk eller alvor:p Og så høres det ut som det kan svi noe hinsides:dead::hilarious:
 
Hehe bare fordi jeg ikke helt visste hva jeg tenkte om det der-spøk eller alvor:p Og så høres det ut som det kan svi noe hinsides:dead::hilarious:

Haha, det er helt seriøst ment. Har ikke prøvd selv da :hilarious: så jeg kan ikke si noe om hvordan det vil oppleves! Men vet at "de" gjorde det i gamledager.
 
Jeg lurer mest på hvorfor jeg ikke har fått noen tilbakemelding på skylling av skjeden med eddik, jeg :p det er jo noe som bare gjør miljøet mindre gunstig, og burde være aktuelt for ts dersom en graviditet ikke er ønsket.
Nei. Graviditeten foregår ikke i skjeden, så om det der skulle hatt effekt måtte hun fått eddiken opp i livmoren, og det er neppe noe man bør prøve på. Nå er jo de eventuelle sædcellen godt oppi livmoren uansett. Og hadde man fått eddiken opp i livmoren for å gjøre miljøet mindre gunstig, er man mye nærmere abort enn med angrepille.

Det er ikke sant at en angrepille hindrer et befruktet egg i å feste seg. Den hindrer eggløsning dersom den er nært forestående. Så angrepille er ikke noe nærmere abort enn annen prevensjon.
 
Nei. Graviditeten foregår ikke i skjeden, så om det der skulle hatt effekt måtte hun fått eddiken opp i livmoren, og det er neppe noe man bør prøve på. Nå er jo de eventuelle sædcellen godt oppi livmoren uansett. Og hadde man fått eddiken opp i livmoren for å gjøre miljøet mindre gunstig, er man mye nærmere abort enn med angrepille.

Det er ikke sant at en angrepille hindrer et befruktet egg i å feste seg. Den hindrer eggløsning dersom den er nært forestående. Så angrepille er ikke noe nærmere abort enn annen prevensjon.

Hehe, ja dette tipset er ikke det jeg har gjort mest bakgrunnsinfo på ;) :hilarious:
Jeg er forsåvidt enig i at en angrepille og en kobberspiral egentlig er litt det samme. Men ts ønsker ikke dette, og jeg synes selv det var ubehagelig den ene gangen jeg har tatt angrepille. Mest pga alle bivirkningene av den da.
 
Angrepille og kobberspiral er ikke det samme. En kobberspiral hindrer et befruktet egg i å feste seg i livmoren. En angrepille gjør IKKE det. Dersom eggløsningen har vært og egget er befruktet, hjelper en angrepille niks og nada.
 
Har du en graviditetstest du kan ta da?
 
Nei. Graviditeten foregår ikke i skjeden, så om det der skulle hatt effekt måtte hun fått eddiken opp i livmoren, og det er neppe noe man bør prøve på. Nå er jo de eventuelle sædcellen godt oppi livmoren uansett. Og hadde man fått eddiken opp i livmoren for å gjøre miljøet mindre gunstig, er man mye nærmere abort enn med angrepille.

Det er ikke sant at en angrepille hindrer et befruktet egg i å feste seg. Den hindrer eggløsning dersom den er nært forestående. Så angrepille er ikke noe nærmere abort enn annen prevensjon.
Sikker på den infoen om angrepille? Isåfall kan jeg visst for lite, eller andre da-jeg fant nemlig info om at den kan utsette/hindre eggløsning, og evt hindre befruktet egg å feste seg. Hmm.. Uansett litt sent nå. Takk for konstruktive svar! Den eddikken tvilte jeg også godt på ja..
 
Back
Topp