HELT knust!!

Huff, dette føles nok helt fryktelig. Men jeg syns det høres ut som samboeren din har rett jeg. Få en Second opinion av en som er litt mer sikker i sin sak :happy: også enig det de andre skriver over her, kan jo være flere logiske grunner til at fosteret ikke er større helt ennå. Og dessuten vokser alle fostre litt forskjellig, de vokser litt i rykk og napp har jeg hørt fra lege hvertfall :happy:

Huff er grusomt å ikke vite håper det utvikler seg til en lovende reke snart, sender deg en klem

For en vanskelig situasjon dere står i:( men jeg tenker som du selv sier, klamre deg fast i håpet i og med at dere faktisk fikk se et bankende hjerte❤️ Målte du hcg også?

Off så utrolig ekkelt det må ha vært for dere! Men jeg støtter samboeren din! Få en time hos noen andre som kanskje møter dere på er litt annet vis :Heartred så håper jeg virkelig at alt viser ser å være normalt å ha sine normale forklaringer :happy:

Tenker masse på dere!
Kommer dere til å gå til en annen for en second opinion?
:Heartred
Som nevnt over her er jeg veldig optimistisk på deres vegne, dere så jo et bankende herte.
:love2

Dette høres ikke normalt ut. At noen som utfører en ultralyd er så tvetydig mener jeg.
Hadde definitivt gått et annet sted.
Håpet er ikke ute:Heartred

Tusen takk dere :Heartred jeg var hos gynekolog nå og de fant kun sekk og lite foster så det går mot en abort :crybaby2 tusen takk for all støtte :love7:love7

Tusen takk dere :Heartred jeg var hos gynekolog nå og de fant kun sekk og lite foster så det går mot en abort :crybaby2 tusen takk for all støtte :love7:love7
Kjære, vakre... jeg er sjeldent tom for ord, men nå er jeg i grunn det.
Er ikke noe jeg får skrevet som hjelper.
Hjertet mitt gråter for dere.
:sad010:Heartred
Håper terminspiren snart sitter hos deg!
STOR KLEM!

Kjære, vakre... jeg er sjeldent tom for ord, men nå er jeg i grunn det.
Er ikke noe jeg får skrevet som hjelper.
Hjertet mitt gråter for dere.
:sad010:Heartred
Håper terminspiren snart sitter hos deg!
STOR KLEM!
Takk snille deg :Heartred:Heartred Det er et ganske stort sjokk, min første graviditet skulle ikke ende sånn :crybaby2 men satser på å være tilbake i ny termingruppe veldig snart :Heartred

Det var veldig trist å lese..

Ønsker deg all lykke med neste spire:Heartred
Måtte den komme fort tilbake.

Åneii..jeg hadde så troen på at dette kom til å gå helt fint:sad010. Dette er vondt:Heartred. Sørg så mye du orker/trenger, så sitter den snart igjen! Jeg lover deg:Heartred

Åneii..jeg hadde så troen på at dette kom til å gå helt fint:sad010. Dette er vondt:Heartred. Sørg så mye du orker/trenger, så sitter den snart igjen! Jeg lover deg:Heartred
Tusen takk snille deg :Heartred:Heartred Jeg har gråt siden igår, men føler meg allerede litt lettere nå. Så har vi delt med våre familier som er utrolig støttende og vært innom med mye gode ord, klemmer og snacks. Utrolig at vi har så gode snille familier :Heartbigred og ja, vi gir ikke opp, og nå vil jeg bare bli ferdig med denne aborten så vi kan starte på ny igjen :Heartbigred

Ser du holder til i Stavanger området så kan jeg spør hvor du opplevde at gyn ikke hadde helt kontroll? Så slipper jeg bestille time samme plass :smiley-ashamed005

Ser du holder til i Stavanger området så kan jeg spør hvor du opplevde at gyn ikke hadde helt kontroll? Så slipper jeg bestille time samme plass :smiley-ashamed005
Beklager så ikke denne før nå. Var hos «Fem jordmødre». Opplevde jordmor som skikkelig uprofesjonell. Kommer ALDRI til og gå der igjen!!

Beklager så ikke denne før nå. Var hos «Fem jordmødre». Opplevde jordmor som skikkelig uprofesjonell. Kommer ALDRI til og gå der igjen!!
Neste gang du skal på ultralyd så vil jeg varmt anbefale Meretes Ultra i byen ❤️ Hun er kjempedyktig og utrolig behagelig :)

Neste gang du skal på ultralyd så vil jeg varmt anbefale Meretes Ultra i byen ❤️ Hun er kjempedyktig og utrolig behagelig :)
Jeg kan signere! Gikk også dit i uke 6, og hadde en fin og betryggende opplevelse.

Lykke til og håper du får gode nyheter!

Så trist å lese, ønsker deg masse lykke til med neste forsøk! <3 Det skal nok ordne seg <3

Back
Topp