Helt knust....

Ånei, så forferdelig! Noe slik fortjener man ikke å oppleve! Lykke til i morgen! :Heartred
 
Så forferdelig trist å lese! Masse lykke til imorgen! :Heartred sender varme tanker:happy::Heartred
 
Så trist og dramatisk på en gang. Og så urettferdig at det ser ut til å ramme dere to ganger! Det må være utrolig tøft å stå i. Sender deg masse varme tanker! ❤️
 
Så leit :( Masse lykke til imorgen! :Heartred
 
Så forferdelig trist å lese! Det er grusomt hvor urettferdig livet kan være! Sender dere mange styrkeklemmer og ønsker dere lykke til i dag! :Heartbigred
 
Idag skjedde det verst tenkelige....
I august 2017 måtte vi gjennom en senabort grunnet akrani på fosteret. (Skallen ikke vokst sammen) Det var en grusom opplevelse.
Vi fikk vite at det ikke var genetisk.
I oktober 18 fikk vi en frisk jente.

Idag på ultralyd så jordmoren avvik- og det verste er at det ser ut som likt avvik igjen.....
vi fatter ikke hvordan dette kunne skje når de ikke var genetisk. Dette er en diagnose som kun skjer 20 stk i året. Og nå opplever vi det trolig for andre gang på 2 år.... Er helt knust. Fått hastetime på riksen i morgen kl 11, så håper å få endelig svar. Men svangerskapet må nok avbrytes igjen.....

Har grått i mange timer....og fått ekstrem hodepine (får dere vondt i hodet ved gråting?) Tok to Paracet, men hjalp bare litt.

Fy søren. Dette er virkelig så vondt...

Dette er så urettferdig, husker dette fra august 17, tror vi var i samme terminforum da kanskje. Hvordan har det gått i dag?
Stor klem ❤️
 
Så utrolig trist og urettferdig at dette skjer dere igjen! Sender dere varme tanker :Heartred
 
Dette er så urettferdig, husker dette fra august 17, tror vi var i samme terminforum da kanskje. Hvordan har det gått i dag?
Stor klem ❤️

Huff
Det var samme diagnose som sist... har vært gjennom en medisinsk abort idag.
Har det helt grusomt vondt...

Jeg takker for meg her inne... og ønsker alle dere inne lykke til ❤️ nyt svangerskapet ❤️
 
F
Huff
Det var samme diagnose som sist... har vært gjennom en medisinsk abort idag.
Har det helt grusomt vondt...

Jeg takker for meg her inne... og ønsker alle dere inne lykke til ❤️ nyt svangerskapet ❤️

Fyy F... Jeg skjønner ikke at det skal være mulig at du måtte gjennom det enda en gang :(
Ta vare på deg selv i sommer. Varme tanker og stor klem ❤️
 
Huff
Det var samme diagnose som sist... har vært gjennom en medisinsk abort idag.
Har det helt grusomt vondt...

Jeg takker for meg her inne... og ønsker alle dere inne lykke til ❤️ nyt svangerskapet ❤️


Så ufattelig trist å lese :( :( Verden er virkelig urettferdig :(
Sender over mange varme tanker og klemmer og ønsker deg alt vel :Heartred:Heartred:Heartred
 
F


Fyy F... Jeg skjønner ikke at det skal være mulig at du måtte gjennom det enda en gang :(
Ta vare på deg selv i sommer. Varme tanker og stor klem ❤️

Ikke vi heller. Fortsatt mener de det ikke er genetisk.... men de ville heldigvis genteste morkaka denne gangen.
Tusen takk for omtanke ❤️
 
Huff
Det var samme diagnose som sist... har vært gjennom en medisinsk abort idag.
Har det helt grusomt vondt...

Jeg takker for meg her inne... og ønsker alle dere inne lykke til ❤️ nyt svangerskapet ❤️

Har tenkt masse på deg ❤️ Er så lei meg for at dette skjer deg igjen. Stor klem!
 
Forferdelig trist! Mange gode tanker og klemmer sendes❤️
 
Utrolig leit og urettferdig.. mange trøsteklemmer ❤️
 
Back
Topp