Helt knust....

Minime88

Glad i forumet
Septembermødre <3
Idag skjedde det verst tenkelige....
I august 2017 måtte vi gjennom en senabort grunnet akrani på fosteret. (Skallen ikke vokst sammen) Det var en grusom opplevelse.
Vi fikk vite at det ikke var genetisk.
I oktober 18 fikk vi en frisk jente.

Idag på ultralyd så jordmoren avvik- og det verste er at det ser ut som likt avvik igjen.....
vi fatter ikke hvordan dette kunne skje når de ikke var genetisk. Dette er en diagnose som kun skjer 20 stk i året. Og nå opplever vi det trolig for andre gang på 2 år.... Er helt knust. Fått hastetime på riksen i morgen kl 11, så håper å få endelig svar. Men svangerskapet må nok avbrytes igjen.....

Har grått i mange timer....og fått ekstrem hodepine (får dere vondt i hodet ved gråting?) Tok to Paracet, men hjalp bare litt.

Fy søren. Dette er virkelig så vondt...
 
Så forferdelig :( Sender dere mange klemmer ❤️
 
Å nei, så utrolig trist! Krysser fingrene for at det ikke er det, og at det ikke er noe farlig. Prøv å ta vare på hverandre ❤️
 
Åh nei, stakkars deg, får så vondt av deg :Heartred Livet er virkelig urettferdig noen ganger :(
 
Så utrolig fælt å høre! Blir å tenke mye på dere i morra, og sender mange varme tanker.

Og ja. Har grini på meg hodepine mer enn en gang. Snakk med lege om beroligende/innsovningsmedisin om du trenger det, kan være bra å ha ved sjokk og traumer.
 
Huff, så utrolig trist beskjed å få! Jeg begynte å gråte selv nå bare av å lese historien din <3 ønsker deg alt det beste, og masse lykke til videre <3

PS; ja, har grått på meg hodepine mange ganger, helt forferdelig :(
 
Herregud så fælt:( Lykke til i morgen, krysser fingrene:Heartred
 
Herregud så vond å lese❤️ Håper dere støtter hverandre igjennom dette❤️ Masse lykke til i morgen.
 
Så utrolig trist å lese:Heartred dette må være utrolig vondt! Masse lykke til i morgen! Sender en god klem:Heartred
 
Huff, har ikke ord. Sender deg en stor klem ❤️
 
Neeei så grusomt :( Sender over mange klemmer! Ta vare på hverandre :Heartred Skal tenke på dere, og krysse fingrene for dere i morgen!!

Får alltid hodepine når jeg gråter
 
Idag skjedde det verst tenkelige....
I august 2017 måtte vi gjennom en senabort grunnet akrani på fosteret. (Skallen ikke vokst sammen) Det var en grusom opplevelse.
Vi fikk vite at det ikke var genetisk.
I oktober 18 fikk vi en frisk jente.

Idag på ultralyd så jordmoren avvik- og det verste er at det ser ut som likt avvik igjen.....
vi fatter ikke hvordan dette kunne skje når de ikke var genetisk. Dette er en diagnose som kun skjer 20 stk i året. Og nå opplever vi det trolig for andre gang på 2 år.... Er helt knust. Fått hastetime på riksen i morgen kl 11, så håper å få endelig svar. Men svangerskapet må nok avbrytes igjen.....

Har grått i mange timer....og fått ekstrem hodepine (får dere vondt i hodet ved gråting?) Tok to Paracet, men hjalp bare litt.

Fy søren. Dette er virkelig så vondt...

Dette var trist lesing ❤️ Forferdelig at du må igjennom dette igjen. Livet er så urettferdig og slemt i blant! Lykke til i morgen. Dere er hvertfall i gode hender på rikshospitalet ❤️Tenker på deg!
 
Back
Topp