Helt fullstendig knust

Minime88

Glad i forumet
Septembermødre <3
Idag skjedde det verst tenkelige....
I august 2017 måtte vi gjennom en senabort grunnet akrani på fosteret. (Skallen ikke vokst sammen) Det var en grusom opplevelse.
Vi fikk vite at det ikke var genetisk.
I oktober 18 fikk vi en frisk jente.

Idag på ultralyd så jordmoren avvik- og det verste er at det ser ut som likt avvik igjen.....
vi fatter ikke hvordan dette kunne skje når de ikke var genetisk. Dette er en diagnose som kun skjer 20 stk i året. Og nå opplever vi det trolig for andre gang på 2 år.... Er helt knust. Fått hastetime på riksen i morgen kl 11, så håper å få endelig svar. Men svangerskapet må nok avbrytes igjen.....

Har grått i mange timer....og fått ekstrem hodepine (får dere vondt i hodet ved gråting?) Tok to Paracet, men hjalp bare litt.

Fy søren. Dette er virkelig så vondt...
 
Idag skjedde det verst tenkelige....
I august 2017 måtte vi gjennom en senabort grunnet akrani på fosteret. (Skallen ikke vokst sammen) Det var en grusom opplevelse.
Vi fikk vite at det ikke var genetisk.
I oktober 18 fikk vi en frisk jente.

Idag på ultralyd så jordmoren avvik- og det verste er at det ser ut som likt avvik igjen.....
vi fatter ikke hvordan dette kunne skje når de ikke var genetisk. Dette er en diagnose som kun skjer 20 stk i året. Og nå opplever vi det trolig for andre gang på 2 år.... Er helt knust. Fått hastetime på riksen i morgen kl 11, så håper å få endelig svar. Men svangerskapet må nok avbrytes igjen.....

Har grått i mange timer....og fått ekstrem hodepine (får dere vondt i hodet ved gråting?) Tok to Paracet, men hjalp bare litt.

Fy søren. Dette er virkelig så vondt...

Åh, kjære kjære deg... så forferdelig urettferdig :(
Livet kan være så brutalt noen ganger..
håper du har god støtte rundt deg, ta imot all den omsorg og hjelp du kan få! ❤️
Varm klem ❤️❤️❤️
 
Ånei, så forferdelig, forferdelig vondt og urettferdig! Alle varme tanker til dere:Heartred
 
Jeg kan ikke tenke meg hvordan du har det nå, men jeg sender deg en god varm trøsteklem og håper dere får styrke til å komme dere igjennom dette.. :Heartbigred
 
Kjære deg, så fryktelig vondt!! :Heartblue Varme tanker!
 
Uff, kjære vene så vondt :(
Sender deg en kjempeklem og gode tanker :Heartbigred
 
Så forferdelig! Dette var vondt å lese:( Så trist og urettferdig. :Heartred
 
Utrolig trist å lese :( sender deg mange styrkeklemmer.
 
Har ikke nok ord som kan trøste... men sender deg en stor klem og varme tanker :Heartred
 
Idag skjedde det verst tenkelige....
I august 2017 måtte vi gjennom en senabort grunnet akrani på fosteret. (Skallen ikke vokst sammen) Det var en grusom opplevelse.
Vi fikk vite at det ikke var genetisk.
I oktober 18 fikk vi en frisk jente.

Idag på ultralyd så jordmoren avvik- og det verste er at det ser ut som likt avvik igjen.....
vi fatter ikke hvordan dette kunne skje når de ikke var genetisk. Dette er en diagnose som kun skjer 20 stk i året. Og nå opplever vi det trolig for andre gang på 2 år.... Er helt knust. Fått hastetime på riksen i morgen kl 11, så håper å få endelig svar. Men svangerskapet må nok avbrytes igjen.....

Har grått i mange timer....og fått ekstrem hodepine (får dere vondt i hodet ved gråting?) Tok to Paracet, men hjalp bare litt.

Fy søren. Dette er virkelig så vondt...
Sender deg mye varme.. Må være helt grusomt å måtte gå igjennom dette 2 ganger. <3 ta vare på hverandre...
 
Ånei så grusomt :( Har desverre ikke ord som kan trøste, men sender deg verdens største klem ❤️ Ta godt vare på deg selv!!
 
Så grusomt å måtte oppleve ikke bare en, men to ganger!:( Krysser fingrene for deg og sender en klem!:Heartred
 
Huff, jeg aner ikke hvordan du har det nå, men kan tenke meg at det er forferdelig :( Jeg håper du får svar på alt du lurer på og at dere aldri opplever avvik på foster igjen! :Heartred:Heartred:Heartred Sender flere klemmer din vei.

For å svare på spm ditt: ja, jeg får ordentlig hodepine av å gråte mye.
 
Back
Topp