Helt ærlig jenter ... ?

Haha, det er det som skjer hos oss. Første har A som forbokstav. Vi har et guttenavn klar i tilfelle det blir gutt denne gangen på A, men så venter vi jo ikke en men to! Men vi får se hva slags kjønn de er først. Vi skal nok finne flere fine navn på A. :)
Så heldig dere er som venter tvillinger!
Ja, har ett par favoritter på A selv ;)
Synes det er litt koslig med samme forbokstav på alle navnene jeg :D

Hadde ikke valgt det. Hadde Erika på listen med nummer en, nummer to heter Erik, så da er det navnet uaktuelt :-)

For meg blir det for likt men for all del, er ikke slik at jeg hadde tenkt over det om noen andre hadde gjort det på sine unger. Men jeg syns det går lett i surr med navn og tenker at jo likere de er i utgangspunktet jo lettere er det å si feil navn på ungen når man er i farten.

Synes det klinger veldig bra jeg! :happy: Og så synes jeg at siden det er snakk om gutt og jente burde det ikke by på problemer i forhold til at navnene er noe like. Hadde kanskje vært lettere om det var to jenter eller to gutter med noenlunde like navn, at det ville blitt krøll på tunga :p Men til syvende og sist så er det bare dere som bestemmer hva dere ønsker å kalle barnet. Men litt råd på veien er alltid kjekt da :)

Tusen takk for alle svar fra dåkker jenter ☺️❤️ Blir spennende å se hvordan navn vi ender oppe med :)

VET det er tidlig, MEN d er så morsomt å sitte å leke seg med jentenavn nå :p Storebror kom med et ønske - Erika ❤️
Samboer synes dette navnet er veldig fint, og det gjør jo jeg også .. MEEEEN jeg synes kanskje det blir litt dumt, da storebror heter Eirik :p Høres det ikke litt rart ut ? Eirik og Erika ? :p
Jeg liker navn som er like når de er søsken :D min mann hater det så jeg får aldri det selv men siden alle synes det er fint så synes jeg du skal gå for det :D

Back
Topp