Helt ærlig jenter ... ?

linnh85

Glad i forumet
VET det er tidlig, MEN d er så morsomt å sitte å leke seg med jentenavn nå :p Storebror kom med et ønske - Erika ❤️
Samboer synes dette navnet er veldig fint, og det gjør jo jeg også .. MEEEEN jeg synes kanskje det blir litt dumt, da storebror heter Eirik :p Høres det ikke litt rart ut ? Eirik og Erika ? :p

Det hadde jeg ikke orket, for likt i mine øyne. Krøll på tunga!

Og hvis jeg skal være helt ærlig, og ganske umoden i begrunnelsen min, så syns jeg det er teit også :P

Jeg hadde styrt unna så like navn. Kjenner folk som har Johanne og Johannes, Emma og Emrik. Men for all del, navnene er fine! :) Jeg syns bare selv det er rart hvis navnene er så like.

Synes det klinget bra jeg :P Hadde vært verre dersom det var Erik og Erika :) Synes dere skal ta valget selv og ikke la andre styre dere :) Dere må finne ut om det vil funke for dere, det er jo dere som må forholde dere mest til det :)

Haha skjønner de likte navnet :)

Synes det klinget bra jeg :p Hadde vært verre dersom det var Erik og Erika :) Synes dere skal ta valget selv og ikke la andre styre dere :) Dere må finne ut om det vil funke for dere, det er jo dere som må forholde dere mest til det :)
Enig, en må finne ut selv om det vil fungere :)

Synes det er fint med like navn, eneste er at du bør tenke på navn til, evt. om du skulle få ett barn nr 3. Jeg hadde fått tvangstanke om at jeg måtte ha navn på bokstaven E til alle barn om jeg først hadde det til to, men de kan godt hende det bare er jeg som er spesiell :D

Syns navnet var veldig fint! Men ja.. hadde ikke villet ha så like navn..

Synes det er fint med like navn, eneste er at du bør tenke på navn til, evt. om du skulle få ett barn nr 3. Jeg hadde fått tvangstanke om at jeg måtte ha navn på bokstaven E til alle barn om jeg først hadde det til to, men de kan godt hende det bare er jeg som er spesiell :D
Jentene mine har begge navn med bokstaven E i begynnelsen , å ser allerede problem på barn nr 3.. Hihi. Håper det er gutt , for da har jeg sagt jeg kan finne navn på en annen bokstav.

Jeg hadde ikke valgt så like navn, men om dere liker de selv synes jeg dere skal gå for det :)

Har ei venninne som har kalt ungene sine Hermann og Hermine, for likt i mine øyne, men de liker det ;)

Takk for svar jenter ☺️ Er så usikker på denne :p
Her er navnene vi har skrevet opp, sammen med storebrors navn, for å se hvor godt det klinger ;)
Om det er noen her som kjenner oss her inne, ønsker vi at det jeg skriver holdes hemmelig :p

* Eirik og Erika
* Eirik og Simone
* Eirik og Veronje

Så langt er det disse navnene :)

Erika synes jeg var helt nydelig og jeg synes ikke det gjør noe om navnene er litt like. Bare søtt det. Digger Simone :)

Jeg synes også det blir krøll hvis to har navn på samme bokstav, men ikke nr 3 :P

Synes Erika er et veldig fint navn, og passer godt med Eirik tenker jeg. Det er jo dere som må føle hva som er rett :-)

Haha, det er det som skjer hos oss. Første har A som forbokstav. Vi har et guttenavn klar i tilfelle det blir gutt denne gangen på A, men så venter vi jo ikke en men to! Men vi får se hva slags kjønn de er først. Vi skal nok finne flere fine navn på A. :)

Back
Topp