Jepp![]()
Og det blir fortsatt fint?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp![]()
Og det blir fortsatt fint?
Jeg har strikket Nøstebarnteppet i naturfarget, med gul og grå strikkekant rundt![]()
Det finnes enkle, men flotte heklekanter du kan prøve deg på og. Jeg fant en veldig enkel og fin heklekant på drops sine sider som gikk veldig fort å hekle.Og det blir fortsatt fint?
Åå så flink du er!!!! Er så koselig med hjemmelagaJeg har strikket Nøstebarnteppet i naturfarget, med gul og grå strikkekant rundtVeldig enkelt å strikke, og luftig og mykt. Jeg synes det var kjedelig å strikke det, og kanten rundt var langdryg! Tror jeg brukte over et år på kanten, men da har jeg samtidig strikket mange andre ting og da.. Men vel verdt det. Kanten trenger man jo ikke, bare et typisk innfall
Vis vedlegget 127241
Ellers så har jeg strikket et veldig tykt vinterteppe på store pinner, deilig og varmt. Og nå hekler jeg et sikksakkteppe. Oops, har også heklet et vognteppe tidligere - sånn er det når spiren lar vente på seg!
Vis vedlegget 127242
Det finnes enkle, men flotte heklekanter du kan prøve deg på og. Jeg fant en veldig enkel og fin heklekant på drops sine sider som gikk veldig fort å hekle.Skal se om jeg finner link senere i dag, hvis du vil se
![]()
Vi brukte begge deler, alt etter temperatur. Mange ulike tepper er gull den første tiden da de ofte blir fulle av gulp som alt annet.Dere som har hatt vinterbarn før - kjøper dere inn helsetepper? Eiller er det ulltepper som gjelder??
I såfall - er det noen av dere strikkere som har ett tips til ett teppe JEG (som ikke kan å strikke) vil klare å lage?
Vi brukte begge deler, alt etter temperatur. Mange ulike tepper er gull den første tiden da de ofte blir fulle av gulp som alt annet.![]()
HeldiggrisNr 1 var aldri noe gulpebarn, så har lite erfaring med det![]()
Samme her, kan telle på 1 hand hvor mange ganger hun gulpaNr 1 var aldri noe gulpebarn, så har lite erfaring med det![]()
Her er en meget enkel heklekant, som blir veldig fin. Man kan også gjøre de større og mindre, alt etter hva man vil. Det finnes flere videoer for hvordan man gjør det på garnstudio sine hjelpesider. Jeg heklet en sånn runde på et helt teppe på veldig kort tid, og jeg er ikke veldig drevenhttp://www.garnstudio.com/lang/no/video.php?id=34&sort=2&thumbnails=on
Det er en picot-heklekant.. Vet ikke hva du ser?Bare jeg som ikke ser noen heklekant på videoen?? ?? :O