Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så vi trenger nødvendigvis ikke helsetepper, men tepper av div slag er greit å ha?
Jeg ble skikkelig bitt av lage-teppe selv basillen nå. Googlet masse. og skal være så dristig at jeg vil prøve meg på denne:
http://barevrang.blogspot.no/2012/05/heklet-babyteppe.html?m=1
Har ikke heklet siden kunst og håndverk på ungdomsskolen, så dette blir spennende.
Noen strikke-/hekle guruer som har tips ift garn? Vil ha det lett, varmt, tykt og mykt![]()
Fine! Havskummønsteret nederst har jeg på det ene sofateppet mitt.Disse to har viBegge er laget med babyull (merinoull). Ett heklet og ett strikket
![]()
Jepp. For varme, til å ligge eller krabbe på, til å henge over en stol og lage skyggen neste sommer... Jeg foretrekker myke tepper i ull til det meste. Helsetepper i bomull har to fordeler: De tåler hard vask og tørketrommel, og de passer for de barna som liker å pakkes inn tett og litt hardt. Det siste gjelder sikkert mye fleece også, hvis du liker det bedre.
Pent! Baby-ull tror jeg var et godt tips, det viser maskene godt samtidig som det er elastisk nok til å skjule det hvis du hekler litt ujevnt I begynnelsen. På bildet tror jeg det er brukt bomull, men det er litt vanskeligere å få jevnt. Ligg unna de hårete og pusete garnene, de vil skjule mønsteret. Håper vi får se teppet når det er ferdig!
Fine! Havskummønsteret nederst har jeg på det ene sofateppet mitt.