Helseteppe

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Kjøper dere det? Jeg tenker at det er bedre med tynne og tykke ulltepper i desember? Svigermor strikker to stykk også har jeg kjøpt lille lam teppe i tillegg :)

Enig med deg. Jeg bruker forsåvidt ikke helsetepper på sommeren heller.

Jeg har et par fra da jeg selv var baby, hadde sikkert ikke kjøpt hvis ikke ;p

Jeg har helseteppe fra sist gang. Jentungen har faktisk brukt sitt i senga nå i sommer :)
Har både tykt og tynt ullpledd som vil bli brukt også :)

Jeg har helseteppe fra sist gang. Jentungen har faktisk brukt sitt i senga nå i sommer :)
Har både tykt og tynt ullpledd som vil bli brukt også :)

Tenker det er greit å ha til sommeren jeg også..men kanskje ikke behov nå til desember? Stor forskjell på innkjøp til desemberbarn vs aprilbarn gitt

Tenker det er greit å ha til sommeren jeg også..men kanskje ikke behov nå til desember? Stor forskjell på innkjøp til desemberbarn vs aprilbarn gitt
Ja, det er ganske stor forskjell. Har aprilbarn fra før selv ;)
Ikke sikkert du får bruk for det før sommeren om du har et tynt ullpledd:)

Ja, det er ganske stor forskjell. Har aprilbarn fra før selv ;)
Ikke sikkert du får bruk for det før sommeren om du har et tynt ullpledd:)

Nei ser for meg at ullpleddet regulerer varmen godt :)

Nei, har ikke hatt helseteppe til noen av ungene. Har en drøss av hjemmestrikkede og heklede tepper i ulik tykkelse, det tror jeg holder.

Nei, kan ikke tenke meg vi trenger det siden jeg har laget en haug selv. Har strikket nøstebarnteppet, et heklet lappeteppe, et tykt og godt vinterteppe, samt at jeg har kjøpt et nøstebarnteppe i tykk ull brukt. Jeg har også sydd et lappeteppe! Ja, så da har vi 5 tepper.. Planlegger å strikke et deilig bomullspledd til sommeren:-)

Jeg tar med meg fra sykehuset :) fikk sist også :)
Ellers kjøper jeg gode myke fleece tepper, så har mamma strikket Selbuteppe, som hun også skal fore på ene sida, så kan bruke det som både vogn teppe og vanlig teppe :)

Back
Topp