Helsekortet

Eg fekk og påpakk om at eg skulle ha det med overalt. Eg bruker ikkje veske, så eg har hatt det i bilen, men det var ikkje godt nok. Men ho tipsa meg om at eg kunne ta bilde av det kvar gang eg hadde vert hos kontroll. Da hadde vi det i allefall tilgjengelig om en ikkje fekk henta det i bilen.

Det er helt sant! Men jeg har som regel bilen i nærheten av der jeg er! Å jeg går ikke alltid med veske - haha kanskje jeg må begynne med det nå, men tror det vil bli vanskelig :)

Haha, tidenes unnskyldning for å kjøpe ny veske :joyful:
Ofte jeg er ute selv med bare mobil og lommebok, egentlig litt rart at ikke det finnes elektronisk.. Med dagens mobiler så er det jo ikke bare og gå inn å sjekke bildeneo_O

Haha, tidenes unnskyldning for å kjøpe ny veske :joyful:
Ofte jeg er ute selv med bare mobil og lommebok, egentlig litt rart at ikke det finnes elektronisk.. Med dagens mobiler så er det jo ikke bare og gå inn å sjekke bildeneo_O

Bilder tror jeg en jan komme inn på uansett. For på de fleste mobiler kan en bare dra over skjermen for å komme inn på kameraet. Og derifra kan en gå inn på albumet til tlf..
Så de som kan dette ser jo bildene ;)

Bilder tror jeg en jan komme inn på uansett. For på de fleste mobiler kan en bare dra over skjermen for å komme inn på kameraet. Og derifra kan en gå inn på albumet til tlf..
Så de som kan dette ser jo bildene ;)
På min mobil kan du bare se de som blir tatt der og da, ikke tidligere bilder! Men kanskje man kan ta det som bakgrunn på mobilen? Da skal man iallfall kunne se det uansett :)

På min mobil kan du bare se de som blir tatt der og da, ikke tidligere bilder! Men kanskje man kan ta det som bakgrunn på mobilen? Da skal man iallfall kunne se det uansett :)
På min kan man også bare se de man tar der og da - er litt redd for at hvis jeg har helsekortet med over alt så vil jeg glemme det now sted ><

Har papirene mine i veska, lettvint og bare la de ligge der ;)
Hadde det sånn med de forrige 2 å :)

Har heller ikke fått beskjed om å ha det med meg alltid. Fikk kun beskjed om at det skal være med på alle kontroller. jaja, tenker å ta bilde er det beste for meg. Er livredd for å glemme det igjen et sted. Jordmor har forresten beholdt de bakerste kopiene, sånn at de alltid ligger hos henne.

Har heller ikke fått beskjed om å ha det med meg alltid. Fikk kun beskjed om at det skal være med på alle kontroller. jaja, tenker å ta bilde er det beste for meg. Er livredd for å glemme det igjen et sted. Jordmor har forresten beholdt de bakerste kopiene, sånn at de alltid ligger hos henne.
Det har min jordmor også.

Har mitt hjemme men hvor aner jeg ikke. Midt i flytteprosess og utrolig bare det at jeg ikke har mistet en arm eller fot da det virker som hovet er mistet for lenge siden

Back
Topp