Det ligger i veska. Men veska ligger ofte hjemme 
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle man være så uheldig å være med i en ulykke, ha synkopeanfall osv osv, er helsekortet alfa og omega ifht behandling av gravide. Er jo ikek alle medisiner vi preggerse skal ha i oss, samt noen synes det jo faktisk ikke på at de er gravide før en god stund ute i svangerskapet. Kjipt å miste barnet pga noe som kunne vært unngått v hjelp av et stykke papirDet er det jeg ikke skjønner da. At de ikke kan hjelpe meg uten papirene... Jeg vet jo selv hvilken uke jeg er i og de andre opplysningene som står der. Og så er det ikke veldig vanskelig å få samboer (eller andre) til å plukke de med seg på vei til sykehuset.
Sent from my iPhone using BV Forum
Det er det jeg ikke skjønner da. At de ikke kan hjelpe meg uten papirene... Jeg vet jo selv hvilken uke jeg er i og de andre opplysningene som står der. Og så er det ikke veldig vanskelig å få samboer (eller andre) til å plukke de med seg på vei til sykehuset.
Sniker littDet er det jeg ikke skjønner da. At de ikke kan hjelpe meg uten papirene... Jeg vet jo selv hvilken uke jeg er i og de andre opplysningene som står der. Og så er det ikke veldig vanskelig å få samboer (eller andre) til å plukke de med seg på vei til sykehuset.
Og så jo nå at flere har svart det sammeSniker litt
Men man kan jo havne i en ulykke feks der man ikke kan redegjøre for seg selv, og da er de papirene veldig nyttige for helsepersonell. For lommer/veske/sekk blir gjennomgått for at de skal finne ut identitet og sånn.
Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3
Sony Xperia z via appen ;-)