Helsekort

Prøver90

Gift med forumet
♡Junigull 2016♡
Septemberhjertene 2018
når jeg gikk gravid sist så byttet de helsekortet fra de grønne. Er det noen som fortsatt har fått det skjemaet nå?

De grønne er byttet ut med lilla
Visstnok ikke lenger sånn ark som smitter over på to ark under lenger av en eller annen grunn.
Jeg fikk også bare utskrift fra pc dessverre. Håper få endret det senere for er et ark jeg mener burde være tykkere enn bare et tynt printerpapir

Ja for jeg fikk det grønne la jeg merke til idag. Eller jeg la jo merke til det men
Tenkte ikke over det. Og syntes det var så rart bare:)

Vi bruker de grønne enda på legekontoret der jobber [emoji4] og jeg fikk det grønne når jeg var på første kontroll for 4 uker siden.

Vi bruker de grønne enda på legekontoret der jobber [emoji4] og jeg fikk det grønne når jeg var på første kontroll for 4 uker siden.
Okey så da er de fortsatt i bruk da:) gjør jo absolutt ingenting. Men trodde at de var helt ferdige siden det er så lenge siden de byttet til de andre.

Okey så da er de fortsatt i bruk da:) gjør jo absolutt ingenting. Men trodde at de var helt ferdige siden det er så lenge siden de byttet til de andre.
Jeg fikk det grønne av fastlegen men jordmor ville helst bruke det lilla så fikk nytt av henne og hun bare skrev over opplysningene fra det grønne. [emoji846]

Jeg fikk det grønne av fastlegen men jordmor ville helst bruke det lilla så fikk nytt av henne og hun bare skrev over opplysningene fra det grønne. [emoji846]
Åja. Vi bruker kanskje samme steder vi da. Skal til jordmor på tirsdag så får se hva hun sier:)

Hva er forskjellen på de grønne i forhold til de lilla?:)

Her ble det bare printet ut et hvitt A4 ark på tynt kopi-papir.

Her har vi ihvertfall ikke fått noen beskjed foreløpig om at det skal endres [emoji5]
Men det kommer nok til oss også etterhvert.

Hva er forskjellen på de grønne i forhold til de lilla?:)

Kikket nettopp på det lilla og det er kun litt endring på hvordan de har formulert spørsmålene, som jeg kunne se. Med andre ord, ikke store endringer.
Så litt mer oversiktlig ut enn det grønne [emoji4]

Kikket nettopp på det lilla og det er kun litt endring på hvordan de har formulert spørsmålene, som jeg kunne se. Med andre ord, ikke store endringer.
Så litt mer oversiktlig ut enn det grønne [emoji4]
Jeg har ikke sett så nøye på dem selv men jordmor mente det var litt mer info på det lilla. Har og sett at sf-målingen starter endel senere på det lilla enn det grønne. [emoji846]

Her har vi ihvertfall ikke fått noen beskjed foreløpig om at det skal endres [emoji5]
Men det kommer nok til oss også etterhvert.
Det andre kortet kom når jeg gikk gravid for 2 år siden så trodde jo det var overalt nå:)

Jeg fikk først et helsekort skrevet ut fra data på et tynt kopi ark. Da jeg var på kontroll hos en annen lege igjen noen uker senere ordnet hun med det lilla til meg. (Skrev alt over til det nye med engang)

Back
Topp