Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okey så da er de fortsatt i bruk daVi bruker de grønne enda på legekontoret der jobber [emoji4] og jeg fikk det grønne når jeg var på første kontroll for 4 uker siden.
Jeg fikk det grønne av fastlegen men jordmor ville helst bruke det lilla så fikk nytt av henne og hun bare skrev over opplysningene fra det grønne. [emoji846]Okey så da er de fortsatt i bruk dagjør jo absolutt ingenting. Men trodde at de var helt ferdige siden det er så lenge siden de byttet til de andre.
Åja. Vi bruker kanskje samme steder vi da. Skal til jordmor på tirsdag så får se hva hun sierJeg fikk det grønne av fastlegen men jordmor ville helst bruke det lilla så fikk nytt av henne og hun bare skrev over opplysningene fra det grønne. [emoji846]
Jordmor på Langhus eller? Er vel bare ei der såvidt jeg har skjønt så [emoji23]Åja. Vi bruker kanskje samme steder vi da. Skal til jordmor på tirsdag så får se hva hun sier![]()
Hehe ja er der jeg skal jaJordmor på Langhus eller? Er vel bare ei der såvidt jeg har skjønt så [emoji23]
Morsomt, spennende å se om hun gjør det samme med deg da [emoji5] Sikkert ikke vond å be om du ønsker det lilla ihvertfall [emoji1]Hehe ja er der jeg skal ja![]()
Samme herHer ble det bare printet ut et hvitt A4 ark på tynt kopi-papir.
Okey så da er de fortsatt i bruk dagjør jo absolutt ingenting. Men trodde at de var helt ferdige siden det er så lenge siden de byttet til de andre.
Hva er forskjellen på de grønne i forhold til de lilla?![]()
Jeg har ikke sett så nøye på dem selv men jordmor mente det var litt mer info på det lilla. Har og sett at sf-målingen starter endel senere på det lilla enn det grønne. [emoji846]Kikket nettopp på det lilla og det er kun litt endring på hvordan de har formulert spørsmålene, som jeg kunne se. Med andre ord, ikke store endringer.
Så litt mer oversiktlig ut enn det grønne [emoji4]
Det andre kortet kom når jeg gikk gravid for 2 år siden så trodde jo det var overalt nåHer har vi ihvertfall ikke fått noen beskjed foreløpig om at det skal endres [emoji5]
Men det kommer nok til oss også etterhvert.
Mer info og mer oversiktlig på de lilla samt visstnok ikke gjennomtrekksarkHva er forskjellen på de grønne i forhold til de lilla?![]()